Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir pent med svart skinn, men du burde få inn svart dash også. Hvertfall den nedre delen?

Og btw, det rattet ødelegger hele bilen..

Men den er meget pen ellers :)

Likte den godt med Rondell hjul, syns ikke noe om de Keskin felgene. Tror dog den kommer til å kle M-paralell :)

Skrevet

Har strøkent ratt som blir bytta, å nedre del av dæsjen blir svart;) men grå øverst.

Jeg likte Rondell felga selv, men begynte å gå lei. ALLE har dem, men ikke så mange som har Keskin i 18" på e 34 som jeg har sett. 18" rondellene er solgt, så har bare 17" Rondellene som fetteren min skal ha på sinn i sommer!

Keskin felga skal pusses litt på, så tror jeg det blir bra :)

Skrevet
Ja, får da håpe det. et problem da. taktrekke i delebilen er ikke likt mht høytalerne i taket bak. så må da drøye å bytte tak! bytter heller ikke dæsjen, da det i delebilen er så stygt. så grått dæsj å svart interiør?! tror ikke det gjør så mye?!

Hmm.. Det var da synd! Når det gjelder dæsj så må det være svart.. Men men, bedre med grått enn ingenting ;)

Skrevet

Fordi det ser ikke pent ut ;) å jeg liker svart skinn. spesielt når det er helt strøkent!

Skrevet

Begynner å ta form nå ! prøve å få inn resten imorgen :)

wj77rkp5s27czcgopnzo.jpg

ghhxknqf7mdwipxj5uy2.jpg

2spf7phjyowdmmiyq836.jpg

mmrvcojlu1hzw15o752a.jpg

Skrevet

Vurderte faktisk denne når den lå ute for salg.. ;) Men pga jævlig dyr forsikring så ble det S4 c4 istedet.. Angrer den dag idag! :(

Skrevet

jo, planen var det, men så ikke så pent ut! taktrekket, bagasje innredning var i samme farge som min ( Eller så godt som ), å dæsjen i donorbilen var også stygt!! så var kun seter å paneler som var pent.

Litt kjedelig igrunn. hadde jo tenkt til å bytte alt.

Edit : Tror det vill se bra ut uansett, får en liten brytting med lyst gulv!? får se åssen det blir når alt er inne :)

Skrevet

Planen var faktisk å overføre "Midten" på dørtrekka over på di svarte, å trekke om Midten på setene hvitt! å beholde hvit midtkonsoll! så for meg at det kunne blitt kult :) men droppa det, mht mye jobb, å var ikke helt sikker på om jeg hadde likt det!

Volkswagen-Scirocco-Collectors-Edition-2-Large.jpg

Skrevet

Ser den;) hvordan bil er det der forresten? Ser vagtendenser i navi'n og Passat-tendenser i setene, men heller vel mot Skoda?

Skrevet
Ser den;) hvordan bil er det der forresten? Ser vagtendenser i navi'n og Passat-tendenser i setene, men heller vel mot Skoda?

Alt du nevnte der er VAG :P

Tipper dog på VW Scirocco.

Skrevet

Vet jo at alt er vag da! Jobber tross alt med det:p men scirocco kan nok stemme bra det ja, lange dører og sportslige stoler, tviler på Skoda alikevel:p så da blir det nok 3-dørs golf gti eller scirocco ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...