Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt brukt med åra denne her, men lite vedlikeholdt! jeg bruker den også! Hardt å., men jeg gjør så godt jeg kan med å vedlikeholde og reparere bilen! eller rettere sagt, forbedrer den :)

Skrevet
Nydelig e34 stv! :)

Lov og spørr hva ET du kjører med på Keskin felgene? :)

Takk :)

Mener det er ET 18 bak med 5mm spacer. subber bittelitt nå. men skal bli "spoton" når jeg får på K-sport beina ;) foran husker jeg ikke desverre !

Skrevet

Da var det bytting av klosser. må egentlig bytte skiver å, men har ikke kommet enda, så får håpe den går igjennom eu med nye klosser å slitte skiver ;)

hyshnbnlkp6v84xg0gcv.jpg

6w9xeux0ymmrommwugl0.jpg

Skrevet

Møkk dårlige mobilbilder av rustbøtta, men får gå ;)

Skrevet

Skal bare på etterkontroll nå ;) åja, den gikk igjennom. haha... bråket lite ved jevnt pådrag faktisk. men når man kommer på litt raskt turtall våkner villdyret i potta.. Er som regel mest bråk når jeg ratter rundt ;)

Skrevet

Jada :) så, blir vell en tur til sverige på Torsdag å titte litt på noen biler osv da !

Skrevet

du skal det ja? :P sånt holder jeg meg unna ass :P men gratulerer med skilt igjen da! ;) venter en liten måned til før jeg henter skiltene mine :/

Skrevet

ja, er vell likegreit. men dama vill titte litt, å vi skal ha noe sigaretter osv ;) så, kan likegreit titte litt mens vi er inne i sverige ! synes det er litt komisk å se alle disse Rånerne! er jo bare kaos der nede...

Skrevet

Velkommen til min by, Halden, Torsdag kveld - her samles kremen for å spille dunkdunk musikk fra bagasjerommet i sin meget slitne Volvo stasjonsvogn..........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...