liffi Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Blitt brukt med åra denne her, men lite vedlikeholdt! jeg bruker den også! Hardt å., men jeg gjør så godt jeg kan med å vedlikeholde og reparere bilen! eller rettere sagt, forbedrer den
To0mmy Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Nydelig e34 stv! Lov og spørr hva ET du kjører med på Keskin felgene?
liffi Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Nydelig e34 stv! Lov og spørr hva ET du kjører med på Keskin felgene? Takk Mener det er ET 18 bak med 5mm spacer. subber bittelitt nå. men skal bli "spoton" når jeg får på K-sport beina foran husker jeg ikke desverre !
liffi Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Da var det bytting av klosser. må egentlig bytte skiver å, men har ikke kommet enda, så får håpe den går igjennom eu med nye klosser å slitte skiver
liffi Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Møkk dårlige mobilbilder av rustbøtta, men får gå
liffi Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Skal bare på etterkontroll nå åja, den gikk igjennom. haha... bråket lite ved jevnt pådrag faktisk. men når man kommer på litt raskt turtall våkner villdyret i potta.. Er som regel mest bråk når jeg ratter rundt
liffi Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Jada så, blir vell en tur til sverige på Torsdag å titte litt på noen biler osv da !
Tzunami Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 du skal det ja? sånt holder jeg meg unna ass men gratulerer med skilt igjen da! venter en liten måned til før jeg henter skiltene mine :/
liffi Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 ja, er vell likegreit. men dama vill titte litt, å vi skal ha noe sigaretter osv så, kan likegreit titte litt mens vi er inne i sverige ! synes det er litt komisk å se alle disse Rånerne! er jo bare kaos der nede...
scoot Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Velkommen til min by, Halden, Torsdag kveld - her samles kremen for å spille dunkdunk musikk fra bagasjerommet i sin meget slitne Volvo stasjonsvogn..........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå