liffi Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Skjønner ikke ikke at folk synes det er morro ( ikke meningen å tråkke på noen tær ) men det er min mening. Jeg kan godt kjøre ned mot sverige i kollone eller hva dem gjør. synes det faktisk er litt morro å titte litt rundt, men står ikke å speller opp til dans med bilen å ruser motoren hele dagen! Elsker å kjøre bil! spesielt 540`n men Råning ellerstakk!!
///MoePower Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 +1 Kunne ikke sagt det bedre selv. Kan godt stoppe og slå av en prat med kjentfolk men så fort man blir stående og/eller spiller høy musikk, burner osv så blir det bare kjedelig/dumt. Vil mye heller være ute på veien og kjøre, det er jo derfor vi kjører BMW!
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Stasjonsvogn er så rått!! hver gang jeg har parkert 520 min, går jeg 5 meter snur meg og smiler Hver gang ... xD Får ikke sakt nok ganger hvor tøff bilen din er!
APedersen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Har du samme felger nå som alltid? Hvordan er det?
liffi Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Jau. ble en liten tur til sverige å titta litt. orka pent sagt ikke være der lenge!! fy å mye tullinger som dukker opp . . men, fikk handla no sigaretter å 2 brus samma for kjærringa. Som dere ser på det ene bildet, så ble det hull på radiatorslangen, så begynte å ryke under bilen !! Fotografen i baksetet likte takluka !!
liffi Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Ble kalt Råner av dette bildet på BMW CCN... som jeg da forklarte, er stor forskjell på Råning, å sleppe litt med bakhjula i ny å ne ! kan med hånda på hjerte si at ja, jeg lager noen striper. morro å spinne.. er Jo banekjøring snart å. det har jeg banebil til. men er da ingen råner av den grunn? står ikke på stasjonen med full musikk, å råner opp å ned stripa?!.. Dette er råner http://ikkepedia.org/wiki/R%C3%A5ner
spruddel Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Bilen: Bråkende eksosanlegg, fjern katten i midten og sveis direkte rør, for å gjøre det billig er det bare å fjerne den bakserte potten så bråker det bra. Liker lyden jeg. Hører 8-ern på god avstand og er jo gøy det. Bare få tatt rusta på denne, så er den skikkelig strøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå