Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke ikke at folk synes det er morro ( ikke meningen å tråkke på noen tær ) men det er min mening.

Jeg kan godt kjøre ned mot sverige i kollone eller hva dem gjør. synes det faktisk er litt morro å titte litt rundt, men står ikke å speller opp til dans med bilen å ruser motoren hele dagen!

Elsker å kjøre bil! spesielt 540`n :) men Råning [-X ellerstakk!!

Skrevet

+1

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Kan godt stoppe og slå av en prat med kjentfolk men så fort man blir stående og/eller spiller høy musikk, burner osv så blir det bare kjedelig/dumt. Vil mye heller være ute på veien og kjøre, det er jo derfor vi kjører BMW! ;)

Skrevet

Jau. ble en liten tur til sverige å titta litt. orka pent sagt ikke være der lenge!! fy å mye tullinger som dukker opp . . men, fikk handla no sigaretter å 2 brus :) samma for kjærringa.

Som dere ser på det ene bildet, så ble det hull på radiatorslangen, så begynte å ryke under bilen !! 8)

fryq0zordj6nl6d9vm72.jpg

9xtrpycfrbyadejofy56.jpg

Fotografen i baksetet likte takluka !! :)

jsb8wavyfhr9whg0uott.jpg

Skrevet

Ble kalt Råner av dette bildet på BMW CCN... som jeg da forklarte, er stor forskjell på Råning, å sleppe litt med bakhjula i ny å ne !

kan med hånda på hjerte si at ja, jeg lager noen striper. morro å spinne.. er Jo banekjøring snart å. det har jeg banebil til. men er da ingen råner av den grunn? :roll: står ikke på stasjonen med full musikk, å råner opp å ned stripa?!..

Dette er råner :)

http://ikkepedia.org/wiki/R%C3%A5ner

Skrevet

Bilen:

Bråkende eksosanlegg, fjern katten i midten og sveis direkte rør, for å gjøre det billig er det bare å fjerne den bakserte potten så bråker det bra.

:D

Liker lyden jeg. Hører 8-ern på god avstand og er jo gøy det. Bare få tatt rusta på denne, så er den skikkelig strøken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...