liffi Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Er rakrør istedet for bakpotte på denne ja, rust SKAL tas. å evt helakkering er i planene for sommeren!
liffi Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Var en liten tur i Stavanger idag fikk med meg en Venn hjem gitt !!
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Den så jo snasen ut! så ut som en veldig lovlig plassering av skilt?
Henryk Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Så deg og bilen din i Strømstad! Meget pen den e34n din! Du nektet og hilse men. Hehe
liffi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Så deg vell ikke heh.. ses vell en annen dag å !! synes ikke det var så veldig stas der, for mye tullinger å mas.. så dro straka veien hjem ! var mest Dama som ville ned der, møte ei venninne osv.
Henryk Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Helt sikkert! Veldig mye tullinger og mas.. Klassisk skjærtorsdag med andre ord.
liffi Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Tja.. har vell noen på dataen om du vill se er ikke helt ferdig enda. skal få inn resten av buret ( Fullbur ) Front mont. intercooler, bestilt 6 puck clutch, + litt annet div !! Så da blir jeg vell klar for Gatebil våler.
///MoePower Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Sikkert et morsomt leketøy det der. Turbo eller?
liffi Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Dama fikk ny linse til kameraet! så da måtte jeg jo ut å prøve jeg er ingen fotograf. så beklager kvaliteten. !
Robkill Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Tenker jeg skal ta deg med ut på en fotograferingsrunde en dag kjære fetter! Så dropper du denna automodusen, deal? liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Jatakk skjønte faktisk åssen jeg fikk av blitsen da!! tok litt tid men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå