liffi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 17 åring som vraka bilen. utrolig synd. fantes ikke rust på bilen.. å var hel å pen før ulykken! Kom i kontakt med faren å ste broren til ung gutten, så jeg dro å "Stjelte" litt deler. må si jeg fikk MYE blikk av forbi passerende bilister Får se om bilen står der i morgen å, eksosen ser jo fin ut, å bakluka trenger jeg! Noen som veit hvordan man får opp bakluka hvis ikke den går opp på normalt hvis når man trykker inn håndtaket?
Kristiansan'årn Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 må lolle enda mer xD ser for meg scenarioet... hmm bakluka... eneste jeg kommer på er å holde håndtaket til luka inne, eller kansje bruke nøkkel legge til "leiv the husstler" på tråden
Robkill Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Husk at jungeltelegrafen fungerer som best på den lille halvøya med knappe 18k innbyggere Sikkert en mang som har stempla deg som tjuvradd det neste kvarteret.
John90 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Demonter trekket inni bakluka og åpne den derifra. Fannt eg ut var letteste løsningen på en delebil eg hadde.
Werther Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hehe, nå fikk jeg meg en god latter. Forlatte BMWer får ikke stå lenge i fred her ute før folk forsyner seg. Litt som med den E34en på Nesset også, tok to uker før den var slaktet Er jo miljøvennlige da. Hvis noen "out-of-towners" med E30/E34 får havari ute på Nesodden, så må de holde døgnvakt med campingstol og hagle
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Mmmmm liker! sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Da er BBS fronten lakkert å midlertidlig montert skal fikses opp å lakkeres proft sammen med bilen, så gadd ikke bruke så mye tid å penger på den nå!
Kristiansan'årn Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 ser du lot være å lakke "grillen", ble veldig bra sånn
liffi Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Takk! Tror det hadde blitt helt feil med lilla "grill"
Tzunami Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Det der ble veldig riktig! blir bra med fersk lakk på hele bilen nå
liffi Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 En kompis knipsa bilde on the motovei;) Gikk akkurat over fortauet gitt!!
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 ser ut som om du står stille on the motorvei ellers : lokkin good! syntes du burde prøve med sorte nyrer en gang!
liffi Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Ja, faktisk Kanskje jeg skal prøve det. har sorte nyrer liggende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå