liffi Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Takk for det godt flere liker fargen. Ikke mange touring i denne fargekoden!
liffi Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Jo, men tok til fornuft Holder på med foringer nå, å staka opp katten. Den ene var helt tett, å den andre var det ikke noe i.
liffi Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Fikk ferdig bilen kl 11 på lørdag. Hylsene til foringene passet ikke, sp måtte dreies å borres. 540'n funka som bare det på skogen. Ble mye kjøring uten feil var morro å bruke den litt hardt!
liffi Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Takk fine bilder!! var morro å piske familiebilen litt. Synd du ikke fikk noen bilder fra svingen etter "angsten".. Der jeg fikk best vinkkel + røyk med de andre hjula, men dere hadde vell dratt da?
spruddel Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Svingen etter angsten, på vei oppover mot s-svingene? Orka ikke gå så mye rundt, også var det noen som ville hjemover etterhvert også. Kunne godt tenkt meg å stå på innsida, blir tøffere bilder da
spruddel Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Hadde egentlig vært jævlig tøft å stå på innsiden av angsten, på vei oppover mot den svingen før s-svingene Hvertfall når driftebilene kommer med fullt pådrag der Så ut som "reserve-banebilen" funka greit når japsen står da Evt er dette en grei plass når folk satser
liffi Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Brukte dem ikke :/ rakk ikke før jeg måtte hjem. Begrensa barnevakt vettu Får prøve dem litt senere!
Kristiansan'årn Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Må ha noen av disse bildene på Facebook hederen din sent from my microwave using tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå