liffi Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Banebilen ble ikke klar, så da må familiebilen ut i kamp igjen Bytta olje på diffen, motoren fikk jo olje å filter for ikke mange mila siden! Noen flere som skal til bmwccn sitt treff på våler?
liffi Skrevet September 7, 2013 Forfatter Skrevet September 7, 2013 Det gjør vi nok. Litt problemer idag tidlig, sp ble noe forsinka. Drar nå snart!
liffi Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Ble lite kjøring på våler :/ tappen på radiatoren knakk, så vannspruten sto! Synd men sånt skjer jo! Mye fint å se på.
liffi Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Da er bilen rulla inn i garasjen for vintern. Står nogelunde godt der til snøen er borte Kristiansan'årn reagerte på dette 1
liffi Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 attachment=6255:trim.DA5uFC.MOV] Fikk klarsignal fra guttungen, så da klemte vi til litt ! Hadde igrunn parker bilen i garasjen, men måtta ha på vinterlagrings hjul, så også at det var litt møkk på bilen! Jaja.. Nå er iallefall alt på stell å bilen får stå ifre til sola å varmen står på igjen ses på treff nesteår trim.DA5uFC.MOV Kristiansan'årn og Aabak reagerte på dette 2
liffi Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2013 Begynt smått på bilen. Ordne lyktene, samt frontfanger. Forstilling skal også tas. Fabt ut hvorfor det var kommet dugg i lykta
liffi Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Vell.. Får legge ut bilder av enda et vinter prosjekt jeg kjøpte spontant igår! Hadde den bare vært calypsoroot å med acs front Meget lite rust på denne, så blir å shine den opp litt. Bytte motor +++ så muligens salg hvis jeg ikke beholder selv ..
sveigis Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Se her ja,en e34 til.Ingen dårlig ide . Den så jo fin ut og. Hadde jeg hatt plass,så skulle det blitt flere på meg og. Tror jeg og deg er enige om at e34 er gøy!
liffi Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Brand spanking New Kristiansan'årn reagerte på dette 1
liffi Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 Da har fronten kommet trenger en del jobb, men er en orginal Ac schnitzer fanger så må få den fin igjen. Di hulla nederst er "orginalt" . Når dette ble levert til kunder fikk dem med seg en mal å riller, så måtte dette kappes å monteres selv etter ønske. Men siden jeg ikke har rillene så støper jeg dem igjen! Fanger med rillene.
Beivakongen Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Følger med her,blir tatt godt vare på denne;) liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå