fdl Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 nei, bare pussa det ned litt. så ikke pent ut, men ble mye bedere etter litt jobb. Monterte du orginal clutch eller en forsterket en?
liffi Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Ble desverre bare en orginal. fikk den med bilen så !
liffi Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 liten tur på Gs idag! Kjøpt ///M matte sett, BBS ventilhetter (Rød) å olje lokk (Castrol) Venter også på pakke med Sorte DE, Orange blink, å sorte sideblink! så da kan fronten begynne å ligne på noe igjen
APedersen Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Sorte DE og oransje blink er win liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Rensa bilen litt for møkk!. fått inn Mattene, men lyktene hadde ikke kommet! så får montere dem etter helgen! men er iallefall klar for Gatebil imorgen. må ta en tur ned å se. kanskje en liten tur utpå banen å!
Werther Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Er det ikke plagsomt å kjøre med de M-mattene? Hadde slike i min touring, og det var et helvete. De sklei framover til pedalene i løpet av hver tur, og pga størrelsen havner mye støv/skitt på gulvet framfor på matta...Form framfor funksjon Tror jeg møtte deg på Fjellstrand i ettermiddag...Hørte deg godt når man kjørte med soltaket oppe.
liffi Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Aner faktisk ikke. la dem i bilen for litt siden, så mattene skal prøvekjøres imorgen! men disse passer faktisk meget bra, nesten for breie ¨lange for gulvet jasså, åssen bil kjørte du?!! ja, den bråker mye, rakrør fra ca Midten å bakover, dobble 2.5". liker lyden i den nå !
Werther Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Aner faktisk ikke. la dem i bilen for litt siden, så mattene skal prøvekjøres imorgen! men disse passer faktisk meget bra, nesten for breie ¨lange for gulvet jasså, åssen bil kjørte du?!! ja, den bråker mye, rakrør fra ca Midten å bakover, dobble 2.5". liker lyden i den nå ! Aha, ja da går det nok greit. Mattene jeg hadde var mindre, med ditto resultat... Kjørte en rød 911, møtte deg i svingen rett ved åkeren (full av ved, som jeg ikke husker navnet på)...
liffi Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 du gjorde det ja.. legger ikke merke til andre biler, med mindere det er BMW ja der ja.. Fontana eller no?!
Werther Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 du gjorde det ja.. legger ikke merke til andre biler, med mindere det er BMW ja der ja.. Fontana eller no?! Fontana var det! Fontana-jordet er/var et navn noen brukte... Hehe - har faktisk kjørt aftenposten på Fjellstrand en sommer, så kjenner småveiene. Tror jeg har levert i området rundt huset ditt, men lenge siden jeg har vært oppi/inni der....
NBCustom Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 denne bilen er helt rå! Fargen, interiør, motor, stuk osv
liffi Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 denne bilen er helt rå! Fargen, interiør, motor, stuk osv Takker
liffi Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Fikk henta pakka på posten idag tidlig så ble litt montering da. satt også på orginal filterboks. likte ikke dette billig opne filteret! Kom meg litt seint til skogen, menmen.. fikk kjørt noen runder i dag å, MEN, hadde et problem.. Hadde ikke grep foran, å MASSE grep bak ! utrolig kjedelig.. fikk lagt den ut litt, men var såsi umulig. skal fikse leppa snart å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå