Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein 530d, som ikkje vil starte... veit det er forskjellige svakheter/ting som kan ha innvirkning, å har begynt i da små å bytta ting som fødepumper, dieselfilter men starterfortsatt ikkje... nokon so har forslag te ka feilen kan ver..,??? på forhand takk... :D

Skrevet

Begynn ihvertfall med en diagnose på bilen. Kan bli ganske dyrt å skifte deler i blinde helt til bilen starter.

Skrevet

høres kanskje litt dumt ut, men prøv en annen nøkkel. jeg fikk ikke start på min og da viste det seg at det var nøkkelen faktisk... (sentrallåsen og alt funket men den startet bare ikke)

Skrevet

Kamakselføler muligens. Har du vært plaget med at bilen ikke har gått på alle sylindrene i det siste?

Prøv en annen nøkkel, eller programmer den opp igjen. Dette gjør du selv når du sitter i bilen.

Skrevet

Da kan det godt mulig være innvendig lekkasje i en dyse. Få den på et BMW verksted, eller les tråden som omhandler diesel av Trf-racing!

Var det ikke en eneste feilkode asså?

Skrevet

både pumpa i tanken og den under bilen virker... har merka at det er litt luft etter dieselfilteret ja, men forsvinner me ein gang eg setter på tenninga.. har prøvd å starte den på startgas, da starta den heilt fint å gjekk heilt fint, veit kje om den ville gjort det om kamaksel-sensor var gåen... å den trur eg ville komme opp me feilkode på carsoft...

Skrevet

når den blir starta på gass går den heilt fint, ingen fjusking eller tull... nokon so veit om bilen vil kunne gå dersom høgtrykkspumpa på motoren er gåen, eller om den vil ver heilt død då..?

• 5 weeks later...
Skrevet

har hadt bilen inne hos bavaria, der blei da sjekka opp i litt forskjelligt... pumpa i tanken fuska so eg har fått bytta begge pumpene, men dieselen renner tilbake frå filteret endo, nokon so har forslag på ka det kan ver...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...