Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Beklager å måtte starte en ny tråd, mulig det finnes noe i søkefeltet, men fant det ikke. Jeg holder på å by på noen felger med dekk fra USA så håper noen kan hjelpe meg litt fort.

Det er 8.5x19" foran og 9.5x19" bak, med 245/35-19 og 275/30-19. Har noen erfaring med å kjøre på dette eller noe lignende, og hvordan er det med denne såkalte sporingen?

Kjører på 245/40-18 nå og synes det er veldig greit, har ingen problemer med sporing.

Gjelder forresten en E60.

Takker så mye for alle innspill og tips :D

ispnfyn1esqt09i5huk9.jpg

Skrevet

E60 takler den dimmensjonen du nevner UTEN problemer.

Jeg har 285x25x20 bak f.eks og bilen sporer ikke nevneverdig på min E61!

PS: felgene du byr på er jo helt "vanlige" felger..hvorfor kjøpe dette fra USA ?

Sjekk finn.no...ligger mange flotte brukte / Nye sett der..

Skrevet

Flott, takk for svar!

Det er fordi pulverlakk i Norge koster en del (rundt 4000 kroner, siden jeg vil ha de svarte) og det da kommer i tillegg til felg og dekk. Totalt vil dette settet komme på under 15.000 med dekk, inkludert frakt og mva. Synes det virker som en OK pris :) Har sjekket finn.no, og det virker vanskelig å finne 19" M5 look-felger som er bredere bak enn foran :?

Skrevet

Jeg vil si at dekkmerke/type har mer å si på sporing enn størrelse og bredde. Mine 17" med 225/45 Kumho MX og de originale 18" med 225/40 og 255/35 Bridgestone Potenza RFT sporet mer enn nesten utslitte 235/35 og 255/30-19 Yokohama Advan Sport på Z4en.

Og nå med 235/35 og 265/30 Michelin PSS sporer det så og si ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...