flobben Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Går det ikke på garantien er det jo bare å kjøre, ingen som bryr seg om noen ekstra sotpartikler kan vel hende at de som godkjenner bilen på periodisk kontroll(eu-kontroll) ikke er av samme oppfatning.
Dirty Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Går det ikke på garantien er det jo bare å kjøre, ingen som bryr seg om noen ekstra sotpartikler kan vel hende at de som godkjenner bilen på periodisk kontroll(eu-kontroll) ikke er av samme oppfatning. Da går du på feil plass, Eu kontroll tar man over TLF neida må nok bare få bytte det, garanti eller ei
///Naitsirk Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Går det ikke på garantien er det jo bare å kjøre, ingen som bryr seg om noen ekstra sotpartikler kan vel hende at de som godkjenner bilen på periodisk kontroll(eu-kontroll) ikke er av samme oppfatning. Da går du på feil plass, Eu kontroll tar man over TLF Værste er at det er ikke kødd en gang
Chris_ Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Filteret kan du få kjøpt av meg antakelig MYE (!!) billigere enn det ja.. Jobber på Lekang Maskin. Jobber utelukkende med filter.
PenguiN- Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 chris_ pm med pris på partikelfilter til 05 525D bmw.
Tom K Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Nå sitter vel dette partikkelfilteret på eksosen? da TROR jeg ikke Lekang har dette
Chris_ Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Det er neppe noe vi har inne nei, med tanke på at vi egentlig ikke har filter til bil i det hele tatt. Men med tanke på at vi får inn fra over 10 forskjellige store leverandører, så er det ikke så altfor vanskelig for meg å sette et ekstra filter i bestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå