///FredriK.S Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Hei. Skulle gjerne har kjøpt noen gule H1 55W lyspærer, har søkt på google, men til ingen nytte. Noen som vet hvor de kan selge slikt? - Fredrik
lasseln Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Vet kun om Realcar.no og diverse BilXtra hvor man får kjøpt direkte over disk. Utover dette kan man bestille fra f.eks: realcar.no eller dioder.no
Kai-P. Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Hør med Bilxtra, Romnes, Mekonomen, Torshov, Biltema, bildelesjappa ved Porsbanen eller Hellanor på Kjørbekk.
lasseln Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Biltema har en gul pære som heter "Gold", men er kun på bakken at lyset blir gult. Lykta får kun en litt gylden halogen farge, så disse er absolutt ikke å anbefale om man ønsker ordentlig gule pærer.
Alpejohn Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Eller du tar et kjappt søk på ebay, og du får plutselig en hau av muligheter http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=yellow ... m270.l1313
LasseTheDude Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Jeg skulle akkurat til å foreslå ebay Aplejohn.
Alpejohn Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Jeg skulle akkurat til å foreslå ebay Aplejohn. Ja, og ikke bare har du større utvalg, men under halve prisen også tipper jeg. Jeg skulle ha osram night breaker på fjærnlysa mine (h7), på bilxtra skulle dem ha ca 240,- per pære, så nesetn 500 kr bare for 2 pærer! (Sykt!) Så jeg kjøpte dem på ebay, 2 stk levert i postkassa inkludert frakt: 138,- NOK!
///FredriK.S Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 hmm, får sjekke ebay seienere i kveld da Takk for hjelpen!
steinarn Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Hadde Philips Gold,perfekt gulfarge,men ute av produksjon.Er snart tom for disse,og må vel innom hver eneste bensinstasjon for å se om det finnes noen borti en krok.Fant disse med lik pakke: www.http://suvlights.com/product_info.php?products_id=133
Torek Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Jeg skulle ha osram night breaker på fjærnlysa mine (h7) Er du fornøyd med lysstyrken? Har du bilde av hva slags farge de gir? Skal kjøpe nye pærer jeg også, men jeg vil ikke ha pærer som gir blåskjær. Det må være så godt osm helt hvitt!
matss Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 En kompis av meg kjøpte gule h1 fra realcar i oslo.
Alpejohn Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Jeg skulle ha osram night breaker på fjærnlysa mine (h7) Er du fornøyd med lysstyrken? Har du bilde av hva slags farge de gir? Skal kjøpe nye pærer jeg også, men jeg vil ikke ha pærer som gir blåskjær. Det må være så godt osm helt hvitt! Syns egentlig dem lyser like gult (ok, kanskhe LITT hvitere) en de gamle standard pærene jeg hadde da men.. Lyser helt ok! Har hatt xenon på fjærnlys i kengre tid nå, meb når jeg overhalte lyktene gadda jeg ikke montere så kjøpte de beste pærene jeg kom på
Torek Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Ok. Uansett bedre med litt gult istedet for litt blått på en gammel bil som jeg har Spørs om jeg skal prøve noen sånne neste gang.
Clerion Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Jeg skulle ha osram night breaker på fjærnlysa mine (h7) Er du fornøyd med lysstyrken? Har du bilde av hva slags farge de gir? Skal kjøpe nye pærer jeg også, men jeg vil ikke ha pærer som gir blåskjær. Det må være så godt osm helt hvitt! Merka over hode ingen forskjell når jeg kasta slike på modeon i forrige uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå