Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet kun om Realcar.no og diverse BilXtra hvor man får kjøpt direkte over disk.

Utover dette kan man bestille fra f.eks: realcar.no eller dioder.no ;)

Skrevet

Biltema har en gul pære som heter "Gold", men er kun på bakken at lyset blir gult. Lykta får kun en litt gylden halogen farge, så disse er absolutt ikke å anbefale om man ønsker ordentlig gule pærer.

Skrevet
Jeg skulle akkurat til å foreslå ebay Aplejohn. :P

Ja, og ikke bare har du større utvalg, men under halve prisen også tipper jeg. :)

Jeg skulle ha osram night breaker på fjærnlysa mine (h7), på bilxtra skulle dem ha ca 240,- per pære, så nesetn 500 kr bare for 2 pærer! (Sykt!) Så jeg kjøpte dem på ebay, 2 stk levert i postkassa inkludert frakt: 138,- NOK! :)

Skrevet
Jeg skulle ha osram night breaker på fjærnlysa mine (h7)

Er du fornøyd med lysstyrken?

Har du bilde av hva slags farge de gir? :)

Skal kjøpe nye pærer jeg også, men jeg vil ikke ha pærer som gir blåskjær. Det må være så godt osm helt hvitt! :)

Skrevet

Skal kjøpe nye pærer jeg også, men jeg vil ikke ha pærer som gir blåskjær. Det må være så godt osm helt hvitt! :)

Syns egentlig dem lyser like gult (ok, kanskhe LITT hvitere) en de gamle standard pærene jeg hadde da men.. Lyser helt ok! Har hatt xenon på fjærnlys i kengre tid nå, meb når jeg overhalte lyktene gadda jeg ikke montere så kjøpte de beste pærene jeg kom på :P

Skrevet

Ok. Uansett bedre med litt gult istedet for litt blått på en gammel bil som jeg har :) Spørs om jeg skal prøve noen sånne neste gang.

Skrevet

Merka over hode ingen forskjell når jeg kasta slike på modeon i forrige uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...