Gå til innhold

Shadowline vinyl tape, hvor å hvilken er bra?

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Ja hva skal man med "spesial" tape ? er det ikke bare å bruke sort elektrotape ?

Tror ikke det blir det samme.

3M tapen er matt og tror heller ikke den vil krympe sammen som vanlig tape(har prøvd)

Tror også det er bedre lim på den. Men er nok en del vanskeligere å legge i og med at den ikke kan strekkes så mye som elektrotape.

Ligger en DIY her inne et sted fra en som har lagt på E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall verdt et forsøk med elektriker tape først, jeg fikk det til helt perfekt.. Kan på en måte si at du ikke har stort mer enn en 50 lapp + 10 minutt forsøk på en list å tape :P får du ikke til buene kan du feks bruge varme pistol å bare bruke litt tid på å strame det skikkelig opp.

Det greie med tape er at vis du failer er det bare til å ta den av igjen.. Vet ikke helt hvordan det er med folie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk en rull med slike folie. den kommer fra bmwshadowline.com.

jeg brukte den til noen innvendige lister da. var veldig grei å legge på der iaff, og matchet den originale shadowlinen jeg har på utsiden av bilen ganske bra :D

lista innvendig som er lagt på. den utvending er original shadowline.

b1a57v1d9hh0fzh6yozf.jpg

grunnen til at jeg la på folie; chromen vistes så godt

22p35xh4c5uo5313ec97.jpg

har egentlig ikke villet brukt tape. de er tykke og -kan- krympe og slippe taket om den står i sola over tid og varmes godt opp. og da blir det masse limrester å dritt bare. men for all del, det koster jo nesten ingenting å prøv! men kjøp en av god kvalitet iallefa.

folien er bare å rive av igjen ja, null problem. (den jeg brukte iaff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...