photowerkz Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hadde heller brukt de pengene dere har brukt, på en original standard m3 med lite utstyr. Det må suge hardt å ha så gromme biler og bli frakjørt av en opel corsa? Snakk om tusseluss i bjørneklær ...sa han som kjører 520i m/2.8L motor og M5 styling Snakk om å kaste stein i glasshus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hadde heller brukt de pengene dere har brukt, på en original standard m3 med lite utstyr. Det må suge hardt å ha så gromme biler og bli frakjørt av en opel corsa? Snakk om tusseluss i bjørneklær Syns det er kult at folk tar andre vrier enn m-pakke, men baken på den røde ser ikke klok ut! Det er ikke alle som bygger for å kjøre fort heller. Disse (iallefall Anders sin) er bygget for å skinne i sola og plukke pokaler, noe de begge har gjort. De er begge meget gjennomført, utav det jeg har studert de. Dog kan jo bakfangeren til Anders diskuteres idag, jeg har selv gjort det , men da han bygget bilen så var det jo hot med sånne stylingsett. Det er smak og behag som med alle bygg Fete bilder og fete biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hadde heller brukt de pengene dere har brukt, på en original standard m3 med lite utstyr. Det må suge hardt å ha så gromme biler og bli frakjørt av en opel corsa? Snakk om tusseluss i bjørneklær ...sa han som kjører 520i m/2.8L motor og M5 styling Snakk om å kaste stein i glasshus Skjønner ikke helt hva som er "kaste stein i glasshus" med den uttalelsen. 2,8l går vertfall vesentlig bedre enn en 318. M styling er tøft uansett om du kjører med 4,6 eller 8 sylinder, men jeg hadde aldri bygget en sånn bil med strikkmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Det er greit å late som du har mer, hvis du har 2.8L? Hvor går grensa da? Ved 2.8L, tilfeldigvis som du selv har? Eller går 2 liter med styling greit også? Du dissa gutta fordi de har mindre motor enn hva utseende hinter til, AKKURAT SOM DU SELV HAR Gjør ikke bilene noe mindre feite av den grunn... De bare går litt saktere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hadde heller brukt de pengene dere har brukt, på en original standard m3 med lite utstyr. Det må suge hardt å ha så gromme biler og bli frakjørt av en opel corsa? Snakk om tusseluss i bjørneklær Syns det er kult at folk tar andre vrier enn m-pakke, men baken på den røde ser ikke klok ut! Nå handler vel ikke denne tråden om hva du hadde gjort?! Pass dine egne saker du. Det går an å la være å legge igjen kommentar om du ikke har noe positivt å si, i vertfall formulere seg på en måte så det ikke oppfattes som ren frekkhet.. Syns begge bilene er fine jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Det er greit å late som du har mer, hvis du har 2.8L? Hvor går grensa da? Ved 2.8L, tilfeldigvis som du selv har? Eller går 2 liter med styling greit også? Du dissa gutta fordi de har mindre motor enn hva utseende hinter til, AKKURAT SOM DU SELV HAR Gjør ikke bilene noe mindre feite av den grunn... De bare går litt saktere Jeg syns "feite-faktoren" synker når det står en strikkmotor i en så feit bil. Jeg syns ikke det går noen grense for når man kan bruke hva, men jeg personlig syns det er litt bortkastet å bruke flere titalls tusen (kanskje hundre?) kroner på en 318. Men det er kun min mening, er ikke nødvendig å tilte helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Det handler om penger, helt enkelt. Gutta her ville startet med en m3 som utgangspunkt hvis de hadde råd. Akkurat som du ville kjøpt deg m5 i stedet for en 520i. Og forskjellene er ikke så store her hvis vi ser på det... 318 har 120hk, og 520 har 150? Det vil si at hva som skiller "feit" og "strikkmotor" for deg i utgangspunket er 30hk? Og hvorfor skulle de heller ha kjøpt en m3? Du kjøpte deg bare en 520 og startet å bygge om den... Er ikke meningen og krangle om noe som helst, eller ødelegge denne tråden. Jeg syns bare kommentaren din om motorstørrelse var helt unødvendig. Jeg syns disse bilene er pene, uansett motor. Og jeg syns bilen din er pen... selv om den bare har en 2.8L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 folk kan snakke skitt, mange er vant til det, men ingen kan overbevise meg om at disse to bilene er veldig fine, særlig den gule. Dessuten, så er det slik at selgeren av den gule oppgir info til kjøpere, om at fra 2012 er det ingen avgift for å ombygge denne til m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Og forskjellene er ikke så store her hvis vi ser på det... 318 har 120hk, og 520 har 150? quote]Den røde/svarte er en 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Jeg syns "feite-faktoren" synker når det står en strikkmotor i en så feit bil. Jeg syns ikke det går noen grense for når man kan bruke hva, men jeg personlig syns det er litt bortkastet å bruke flere titalls tusen (kanskje hundre?) kroner på en 318. Men det er kun min mening, er ikke nødvendig å tilte helt Jeg er helt enig med deg! I den grad disse bilene kan kalles feite...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Det handler om penger, helt enkelt. Gutta her ville startet med en m3 som utgangspunkt hvis de hadde råd. Akkurat som du ville kjøpt deg m5 i stedet for en 520i. Og forskjellene er ikke så store her hvis vi ser på det... 318 har 120hk, og 520 har 150? Det vil si at hva som skiller "feit" og "strikkmotor" for deg i utgangspunket er 30hk? Og hvorfor skulle de heller ha kjøpt en m3? Du kjøpte deg bare en 520 og startet å bygge om den...Er ikke meningen og krangle om noe som helst, eller ødelegge denne tråden. Jeg syns bare kommentaren din om motorstørrelse var helt unødvendig. Jeg syns disse bilene er pene, uansett motor. Og jeg syns bilen din er pen... selv om den bare har en 2.8L Det jeg prøver å si er at det ser ut som at de kunne hatt råd til en "stock" m3 visst de hadde brukt pengene de har brukt på disse bilene.. Men folk må jo få lov til å gjøre akkurat hva de vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 men, det er jo en grunn til at de heller har brukt pengene på disse bilene kontra en standard sak med mer motor? edit: er vel heller av de som prøver å late som at bilen er noe den ikke er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 så vidt jeg vet så er det sperra på org bimmers så uansett om du har 316 eller 330 så er sperra på 240elns.. går lika fort etterhvert å med såppas lave biler som automote har laget så er det ikk vits i 340hk når di må passe seg for humper å hål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 så vidt jeg vet så er det sperra på org bimmers så uansett om du har 316 eller 330 så er sperra på 240elns.. går lika fort etterhvert å med såppas lave biler som automote har laget så er det ikk vits i 340hk når di må passe seg for humper å hål lurt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå