Gå til innhold

BMW Alpina B3 3,3 cab selges for 240,000 ingen pruting!!!


Kajmer
 Share

Anbefalte innlegg

Spiller vel ingen rolle om de ble lagt ut på foregående side, bildene i seg selv hører hjemme i tråden de sier det motsatte av det selger påtår - nemlig at bilen ikke er vinterkjørt.

Det var jo en annen fyr som posta de helt uoppfordret, så da hadde du vel angrepet han også..

Det morsomme er jo at selger ETTER at disse bildene blir forevist han har nerve til å skrive "ikke vinterkjørt!".

Da fortjener han å få de bildene postet en gang til.

Så ro deg ned [-X

Ja og det så jeg heller ikke noe galt i da jeg fant ut av at bildene var postet tidligere! Jeg er enig med deg i at selger fortjente å bli opplyst om bilde en gang til når jeg så situasjonen i ett annet lys.

Så ro DU deg litt ned mister... [-X

Du! Nå dummet du deg skikkelig ut, og så fortsetter du å krangle etter at du fant det ut? Nå roer du deg litt ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 Chicane.... pinlig at folk kommer og skyter ned Chicane når alt han gjør er å påpeke at trådstarter ljuger oss opp i trynet om at bilen kun er sommerkjørt... nesten så jeg lurer på om enkelte her inne kjenner eier av tråden eller har en personlig interesse. Hadde vært jævlig glad for om noen sa ifra om dette til meg, neste gang er det kanskje en bil du ser på som det ljuges litt om?

Og Fredrik90, ville roet meg ned om jeg var deg..før du driter deg ut ytterligere nok en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at trådstarter selv har blitt gjort oppmerksom på bildene i sin egen tråd og legger ut bilen som "aldri vinterkjørt" på siden etter! Gå tilbake i tråden så ser du det selv... trådstarter har servert oss en ren løgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi påpekt at bilen faktisk er vinterkjørt, så kan den diskusjonen om hvorfor eier sier at den IKKE er vinterkjørt taes til han på PM.

Han "annonserte" den i oktober ifjor, og har ikke oppdatert tråden sin inntil Chicane dro den fram. For de som evt er interressert i bilen, kontakt heller eier på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du! Nå dummet du deg skikkelig ut, og så fortsetter du å krangle etter at du fant det ut? Nå roer du deg litt ned

Og Fredrik90, ville roet meg ned om jeg var deg..før du driter deg ut ytterligere nok en gang

Si meg, kan ikke dere lese? Hvis du ser sitatet mitt under her så skrev jeg tidligere i tråden at jeg så saken i ett litt annet lys og var enig med Chicane at en påminner om bilens tidligre vinterkjøring var på sin plass. Jeg kom også med en omformulering om at det var bedre at han sa at bilen ikke var vinterkjørt i hans eie. Dere benytter likevel den minste anledning til å gå løs på meg og ikke det som er saken kjerne og det er jeg rimelig lei av, er det ikke Fredrik som får gjennomgå så er det meg. Slik oppførsel som dere to tidvis viser er ikke ønskelig på dette forumet og kommer til å bli rapportert inn til moderatorene (og der er kontoen deres ganske full fra før) [-X

De samme bildene ligger jo bare en side tilbake da?

De så jeg ikke før du nevnte det nå... :oops:

Da stiller saken seg i ett litt annet lys, dumt å gå ut med at bilen ikke er vinterkjørt når den åpenbart er det av tidligere eier og nåværende eier og selger er klar over dette. Kan jo rettes med at bilen ikke er vinterkjørt av nåværende eier eller de siste åra :)

On topic:

Det er iallfall en veldig strøken og spesiell bil, ekte Alpina er og blir ekte Alpina og det er noe helt spesielt. Trådstarter får ha lykke til med salg, vinterkjørt eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange blir "lurt" av det selgere skriver i annonser til daglig. Så folk skal nok være litt mer kritiske generelt, og søke informasjon. Selv om han som selger nå påstår en ting, så er det ikke sikkert de før han har vært ærlige. Uavhengig av saken over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er slik at du hele tiden kommer opp i slike situasjoner Fredrik90 er det vel kanskje greit å gå litt stille i dørene noen ganger da. Spm her er om det er deg det er noe rart med eller om det er alle andre.

( Ta det med ro nå. Jeg har ikke noe i mot deg. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange blir "lurt" av det selgere skriver i annonser til daglig. Så folk skal nok være litt mer kritiske generelt, og søke informasjon. Selv om han som selger nå påstår en ting, så er det ikke sikkert de før han har vært ærlige. Uavhengig av saken over.

Og da pleier man naturligvis ikke å skrive at bilen aldri har vært vinterkjørt heller dersom man ikke kjenner til bilens forhistorie med 100% sikkerhet. Hadde han derimot skrevet at bilen aldri har vært vinterkjørt i hans eie ville saken naturligvis vært annerledes. Jeg går ikke ut ifra at du er så sikker på bilen din at du ville skrevet at den aldri har vært i maskinvask f.eks? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er slik at du hele tiden kommer opp i slike situasjoner Fredrik90 er det vel kanskje greit å gå litt stille i dørene noen ganger da. Spm her er om det er deg det er noe rart med eller om det er alle andre.

( Ta det med ro nå. Jeg har ikke noe i mot deg. :) )

Jeg vet at jeg kan gå hardt ut noen ganger, men det rare er at det er kun de samme personene hver gang. Disse går også løs på de samme andre brukerne hver gang, altså ett tydelig mønster.

Men la oss legge denne diskusjonen død nå, vi har jo sporet av tråden totalt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er slik at du hele tiden kommer opp i slike situasjoner Fredrik90 er det vel kanskje greit å gå litt stille i dørene noen ganger da. Spm her er om det er deg det er noe rart med eller om det er alle andre.

( Ta det med ro nå. Jeg har ikke noe i mot deg. :) )

Jeg vet at jeg kan gå hardt ut noen ganger, men det rare er at det er kun de samme personene hver gang. Disse går også løs på de samme andre brukerne hver gang, altså ett tydelig mønster.

Dere er mao. litt av samme ulla :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange blir "lurt" av det selgere skriver i annonser til daglig. Så folk skal nok være litt mer kritiske generelt, og søke informasjon. Selv om han som selger nå påstår en ting, så er det ikke sikkert de før han har vært ærlige. Uavhengig av saken over.

Og da pleier man naturligvis ikke å skrive at bilen aldri har vært vinterkjørt heller dersom man ikke kjenner til bilens forhistorie med 100% sikkerhet. Hadde han derimot skrevet at bilen aldri har vært vinterkjørt i hans eie ville saken naturligvis vært annerledes. Jeg går ikke ut ifra at du er så sikker på bilen din at du ville skrevet at den aldri har vært i maskinvask f.eks? ;)

Riktig :) Jeg kan si at den ikke viser tegn til maskinvask, og at den aldri har blitt vasket på noen annen måte enn 2BM i mitt eie :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er slik at du hele tiden kommer opp i slike situasjoner Fredrik90 er det vel kanskje greit å gå litt stille i dørene noen ganger da. Spm her er om det er deg det er noe rart med eller om det er alle andre.

( Ta det med ro nå. Jeg har ikke noe i mot deg. :) )

Jeg vet at jeg kan gå hardt ut noen ganger, men det rare er at det er kun de samme personene hver gang. Disse går også løs på de samme andre brukerne hver gang, altså ett tydelig mønster.

Dere er mao. litt av samme ulla :wink:

Næh. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...