bj0rnar88 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 noen som har vært borti dette, og kansje vet hvorfor? duggen blir på framruta akkurat der lufta blir blåst på ruta. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Min gjør det samme, noen ganger. Men det går bort veldig fort igjen. Har bestandig trodd at dette var normalt, ihvertfall på e39. Mener bestemt at alle mine kompiser har noe lignende problem på sine e39, men i varierende grad, og etter hvor fuktig det er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 varme gjør fuktighet til damp. når kulden står på ruta så blir dampen til vann igjen og det sammles seg da masse vanndråper på ruta di i form av dugg. samme skjedde på ruta på chevrolet`n min i går da det var meget fuktig ute. så er ikke bare E39 dette skjer på. duggen er somregel på utsiden av ruta. så er bare og bruke vinduspusserne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 men til meg skjer det ofte når det er varmt ute, så gruer meg da til det blir kaldt ute :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer740 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hei, dette er helt normalt, det er tilogmed nevnt i manualen til min bil at man anbefaler at man kjører med klimaanlegget på hele sommeren da unngår man dette problemet. Hvis du ikke ønsker å ha på klimaanlegget kan du prøve å kjøre opp varmen på anlegget i et minutt eller to når det dugger, så pleier det å gi seg. Kan forøvrig lønne seg å kjøre med god varme på anlegget en gang eller to iløpet av sommeren så unngår man at det gror sopp i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Jeg kjører med AC på sommer som vinter. Aldri skrudd det av. Tar jo alt av dugg, så hvorfor skru av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Riktig! aldri skru av ac. Det kan føre til at pakninger, slanger størkner og sprekker, gassen kan også blir påvirket og blir dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Bruker kun AC når det er ytterst nødvendig, som har resultert i at AC gass aldri har måttet etterfylles. Jeg tor det er på tide å skifte ut Coupefilter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå