Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har fått gjort litt mer/tatt noen flere bilder. Ser nå at med speilrefleks cameraet, så er jeg avhengig av bedre lys for å få brukbare bilder. Er nok dette telefonen bare justerer selv, derav den dårlige kvaliteten på bildene :P

Vannpumpa står litt utsatt til for sprut fra det ene fremhjulet, så jeg skar til ei gummimatte, og festet opp inne i hjulhuset. Fikk bare tatt bilde etter dette var montert:

IMG_3846_zps21767cd8.jpg

Slik ser det ut med radiatoren på eksos siden. Ja, silikonslangen kunne vært lenger, men tror ikke jeg klarer å få tredd en lenger slange innpå. Men har bestilt en, så skal prøve :)

IMG_3849_zps232f7d12.jpg

Jeg har justert litt på bakhjula.

Først og fremst hevet bilen 20mm, men også justert på di innsveiste brakettene på traversen. Så nå har jeg mindre camber, og mindre spissing på bakhjula :)

IMG_3858_zps16f48aae.jpg

Satt inn stolen, slik at jeg kunne sitte litt godt når jeg hadde tilkoblet pc'n til sprutet :) Har fått lagt inn/ endret noe av det som må gjøres før oppstart. Men jeg stoler ikke helt på meg selv på dette feltet, så jeg skal få hjelp av han som jeg kjøpte sprutet hos, før vi starter motoren :)

IMG_3862_zps57c7f14e.jpg

Jeg har også holdt på litt med å rydde i ledningene bak dash, samt koblet opp høytalere til cd spilleren. Så nå har jeg fungerende høytalere på begge sider forran :) Jeg byttet også ut hele den "plata" som alt er festet på, inkl justeringen til varmeapparat. Det ene festet til wiren på den gamle justeringen var knukket, slik at den ene hendelen ikke gikk helt ut til ene siden :P Men heldigvis var det som stod i den bilen på huggeren 100% strøkent :)

IMG_3865_zps3961905d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen dette ser så gromt ut :D

nydelig, rett å slett :applause::applause:

Ser fantastisk bra ut! :)

Takk skal dere ha! :)

Toyo Proxes-dekkene griper og drenerer fint, synes jeg, hatt dem tidligere.. Fader, så pen bil! :D

Ja, jeg har hatt noen sett av dem tidligere. Har det også forran på sommerhjula til den ene e46'n.

Jeg er også fornøyd med dem, i forhold til pris :) Tåler litt juling også.. Og noe av det som jeg liker veldig godt med disse dekka, er at dem har et pent utseende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt oppstart av motoren! :)

Ting gikk greit etter hvert, veiv sensoren laget litt problemer. Det var en ledning helt inne på sensoren som det var brudd på.

Men nå står det ny sensor på, så den både starter fint, og sviver greit! :D

Jeg skal få tatt en film og noen bilder, men det ble ikke i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...