Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for tips! :)

Jeg fikk også et annet tips, om å impregnere rattet og gearkula med inpregnering som er til sko i semska skinn. Dette tenkte jeg å prøve, for da regner jeg med at det ikke blir så fort skittent :)

Nydelig arbeid! :)

Får lyst til å lakkere igjen når jeg ser slike bilder, godteri for øynene det der..

Hehe, ja det er noe spesielt med nylakkerte deler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig blå farge og perfekte felger til slik bil. men fikk nesten sjokk når jeg så speila! kødder du eller??:-)

Hehe, ja jeg gjør vell muligens det :P

Jeg syntes disse speila var så vanvittig stygge, at jeg klarte ikke la vær å legge ut et bilde av dem..

Slik ser mine speil ut:

IMG_3901_zps992e4a73.jpg

Har hatt litt arbeid med å fjerne irret fra dem. Det er jo på omtrent alle orginale speil. Jeg regner med at det skal gå lang tid før det kommer igjen hos meg :)

Sånn ellers, så har jeg et par med dtm kopi speil til e30 liggende. Men jeg gadde ikke lakke dem for å se hvordan det kunne bli engang, fordi jeg synes e30 passer best orginale speil :) Dtm speilene er også vanskelig å se noe i, og jeg vil at bilen skal ha et snev av praktiske egenskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i fare for å tråkka midt i salaten - du kødde vel nå magne? Eg VETT at du har bedre smak enn som så!

De speilene kommer aldri til å komme på den bilen her - det blir nok mest mulig likt originalt om eg kjenne deg rett!

Edit:

ja se der ja, det ante meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt samme reaksjonen, men det kan jo være at det blir tøffere enn forventet når de kommer på bil! :)

Spent på bilder når du har montert dem. Nylakkerte deler er alltid en fryd for øyet... Lakkerer du sjøl? :)

Hehe, godt du hadde litt troa ;) Eller, vertfall at du lata som :P

Nei, jeg lakkerer ikke selv. Men jeg gjør en go del av grunnarbeidet selv. Jeg har gjort litt mindre arbeid på disse løse delene, enn jeg gjorde på karosseriet. På disse løsedelene, så har jeg for det meste kun gjort "drittjobbene".

Det er en kompis som driver lakkverksted, derfor har jeg muligheten til å gjøre endel arbeid selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har gode tips til vask og vedlikehold av det semskete skinnet, så skriv gjerne om det her i tråden! Jeg må vell også nesten gå til innkjøp av kjørehansker, for å minske slitasjen og øke grepet når jeg skal kjøre på bane...

Jeg har slikt ratt i min, og fant fort ut at du må være veldig nøye på å ikke ha samme grep om rattet noe særlig lenge av gangen. Jeg annser rattet mitt som ødelagt, da nuppene i skinnet er helt flatklemt og blankt helt på toppen og på venstre siden.. :(

Bilen ser meget bra ut vertfall! :applause: Du skal på E30meet ettersom jeg forstår av kommentarene? Såfall så gleder jeg meg til å se den live! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har gode tips til vask og vedlikehold av det semskete skinnet, så skriv gjerne om det her i tråden! Jeg må vell også nesten gå til innkjøp av kjørehansker, for å minske slitasjen og øke grepet når jeg skal kjøre på bane...

Jeg har slikt ratt i min, og fant fort ut at du må være veldig nøye på å ikke ha samme grep om rattet noe særlig lenge av gangen. Jeg annser rattet mitt som ødelagt, da nuppene i skinnet er helt flatklemt og blankt helt på toppen og på venstre siden.. :(

Bilen ser meget bra ut vertfall! :applause: Du skal på E30meet ettersom jeg forstår av kommentarene? Såfall så gleder jeg meg til å se den live! :D

Jeg har også sett et ratt som var veldig slitt etter kort tid. Men, jeg tror nok mye av dette kan forbedres kun ved en skikkelig rens! ;) For mye av grunnen for at det ligger flatt er at det rett og slett er mye fett som ligger igjen på rattet.

Ja, jeg skal på e30meet i sommer! Gleder meg veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...