Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

syns nå di plugga så hvite ut jeg men! og det e rikek bra, di skal være gyllenbrune ;)

Dem ser litt hvitere ut på bildet enn dem egentlig er! ;)

Men mtp at dem kun har blitt brukt i MAKS 3 timer, der mye er tomgangskjøring så synes jeg dem er på god vei til å få fin farge :)

stemmer for ingenmerker på luka!

godt å se den komplett igjenn

Det har jeg faktiskt ikke vurdert engang. Men det er jo også en mulighet.. Jeg kommer uansett ikke til å lime på merket før at bilen har blitt polert opp :) Så får se hva det blir til.. Er jo også enkelt å fjerne merket igjen, viss jeg ønsker det.

Jeg har et e30 m3 speedo til overs som jeg har lagt for salg. Her er en link viss noen skulle være interisert: viewtopic.php?f=14&t=261614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råstilig den har blitt!

Det er godt det blir orden på ting.

Stemmer også for ingen merker på bakluka (dersom du skulle hatt, måtte det ha vært originalt ///M3 emblem, ikke bare ///M), det gir en veldig clean og fin look som samsvarer med looken på resten av bilen.

Du kunne jo ha lagd deg noen karbonfiberdeler selv på skolen for å ha noe "ekstra spesielt håndlagt", er gjerne med en kveld jeg! Er som regel ikke så mye duk som skal til om en armerer med et par lag glassfiber først. Støypeutstyr har vi jo, og støypt har vi også gjort en del før på Formula Student-prosjektet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råstilig den har blitt!

Det er godt det blir orden på ting.

Stemmer også for ingen merker på bakluka (dersom du skulle hatt, måtte det ha vært originalt ///M3 emblem, ikke bare ///M), det gir en veldig clean og fin look som samsvarer med looken på resten av bilen.

Du kunne jo ha lagd deg noen karbonfiberdeler selv på skolen for å ha noe "ekstra spesielt håndlagt", er gjerne med en kveld jeg! Er som regel ikke så mye duk som skal til om en armerer med et par lag glassfiber først. Støypeutstyr har vi jo, og støypt har vi også gjort en del før på Formula Student-prosjektet ;)

Takk Bjørn! :)

Det som er mitt "problem" med orginalt emblem bakpå, er at fargen på /// stipene krasjer mye med fargen på bilen. Jeg synes heller ikke det passer inn med chrome. Men det kommer selvfølgelig er 3 tall bak uansett! ;) Jeg så bare ikke poenget i å henge det opp..

Ja, jeg har absolutt tenkt tanken! ;) Men har ikke villet bruke tid på det - enda :) Får se hva prosjektet blir til høsten, men hadde vært gøy å støypt noen coustum produkter..

Fint at du er i rute igjen :D

Ja, det føles veldig bra! :D

Jeg syntes ingen av emblemene. Stemmer for originalt M3 emblem eller uten

De fargene krasjer veldig med blåfargen jeg har på bilen, synes jeg. Derfor jeg ikke har vurdert org emblem..

Stemmer også for oringalt E30M3 emblem, de du har der er new fashion style på :)

Bilen ser veldig bra ut!

Takk BW! :)

Har du org emblem på din? Min er jo heldigvis ikke org m3, så jeg MÅ jo ikke ha slike deler orginalt! ;)

Jeg har fått montert ///m3 emblemet i fronten. Jeg regner med at det er riktig plasert SSM?? ;)

2013-06-02200911_zpsb83a448a.jpg

2013-06-02201101_zps2e547979.jpg

Har også fått montert karbon leppa på fronten. Monterte på bilen for å se hvordan dette ble seende ut:

e33c0352-a0dc-4af9-8c2f-0248092a5f2c_zps6866ef9e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen ganger på bildene nå, og jeg begynner å bli enig med flertallet her inne! :D

Det merket med tysker fargene blir nok litt for skrikende.

Det merket med mørkere bmw farger synes jeg er litt for tett opp i mot blåfargen som bilen er.

Og orginalt emblem tror jeg ikke at jeg kommer til å bli fornøyd med. Jeg synes ikke fargene passer sammen. Jeg liker heller ikke chrome fargen!

Så da må det nesten bli å kjøre uten! :) De fleste klarer vell å se at det er en m3 alikevell vil jeg tro :lol:

Så takk for tilbakemeldinger! :applause:

Orginal emblemet i front passer bedre inn, siden det er montert på sort bakgrunn (grillen). Jeg var også på tanken med en annen farge på dette emblemet, men her innså jeg selv at det kun var org som ville bli pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten originalt, eller ikke noe embelem bak er mi meining vertfall. :)

Godt å se at denne er oppe å går igjen etter tilbakeslaget! Imponert over pågangsmotet! ;)

Jo, takk! :)

Jeg var rimelig drittlei en stund. Men jeg tenkte at det kom til å bli gøy igjen når den var på veien, og jeg fikk rett! :D

Jeg tipper at på e30meet treffet så kommer jeg til å være veldig gla for at jeg ga gass, og fikk bygd opp igjen motoren forholdsvis raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal stå så langt mot nyrene som mulig.

Helt ærlig....

Jeg er sikker på at mange av de desverre ikke er montert 100% slik fra ny av. Det er nok som med andre BMW-modeller (og selvsagt bilmerker) - det er litt avhengig av hvem som sto som montør nettopp den dagen merket ble satt på - og om vedkommende feks hadde pult dagen før eller ikke.... Lett å bomme en centimeter med full pose og det er " Freddan' " lixom ;)

At BMW hadde kvalitetskontroll - garantert

At kontrolløren kanskje heller ikke hadde pult - mulig

At merket dermed havnet en cm feil, og ble oversett - mulig

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ingen av emblemene. Stemmer for originalt M3 emblem eller uten

De fargene krasjer veldig med blåfargen jeg har på bilen, synes jeg. Derfor jeg ikke har vurdert org emblem

Ja blir nok litt fargekræsj det ja, det tyskerflagg emblemet blir nok litt bedre tanke fargekombinasjon men personlig syntes jeg de er ganske stygge! Blir nok penest uten emblem tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...