Kai-P. Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Det ble mye bedre og bilen skiller seg fortsatt ut i mine øyne! ....i positiv forstand, så klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Det ble mye bedre og bilen skiller seg fortsatt ut i mine øyne! ....i positiv forstand, så klart.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Tøff E36! Tatt bilder ved Nydalsdammen ser jeg. Bor nær ved og har jobbet med lys i den fossen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Rå bil, kunne tenkt meg litt større motor sjæl. Er det standar e34 m5 felger, går de rett på e36? også lurte jeg på hvor mye du betalte for å foliere ett tak? Lurer selv på å foliere taket, men en noe annen vri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Stemmer det, Spruddel Originale 8 og 9" E34 M5 felger, ja. Du må valse bak iallefall. Bør valse litt foran også slik at du kan senke den nok. Mihael på forumet her folierte taket mitt. Ta kontakt med han så får du nok et godt pristilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Så jo usannsynlig bra ut med e34 felgene! Fikk lyst på slike felger selv no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Awesome sauce dette Tore Har ett sett tilsalgs jeg Joher, sjekk signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Den ble på ingen måte "en i mengden", Tore. Strøkne E36 coupéer finner man dessverre ikke rundt hvert gatehjørte lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 ang tåkelys, har jeg vært inne på samme tanken... tilogmed å sveise igjen hullene har jeg vært inne på... kan være stilig det også! god du fikk av folien makan å kvalmt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 caaatooo: Neida, du har rett i det Uansett så ble det mye finere uten. Harryfaktoren ble litt stor med hvitt tak på lilla bil, hehe.. / / / Mysild: Mjaaa..tror det hadde sett litt tomt ut hvis hullene hadde blitt sveisa igjen, men kanskje Ja, godt å få av folien. Den var jo like kvalm som AE, dtm potte og lyktesenkere Høhø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 ja, igrunn... er jo derfor jeg har kræsja bilen... fronten var så stygg... så bare ødela dritet :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Har du kræsja vogna di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Endelig har det kommet bra med snø her hjemme også. Sladdeføre ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hvor er disse bildene tatt? Her i Tønsberg veksler det mellom pluss- og minusgrader med tilhørende holkeføre på sideveiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Tatt i Trysil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå