Glenglen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Nydelig bil du har Torek e36 gjør seg utrolig bra med de felgene! Hvor er disse bildene tatt? Her i Tønsberg veksler det mellom pluss- og minusgrader med tilhørende holkeføre på sideveiene.. Her er det jo full storm og piss regn tar gjerne litt snø istede for den driten vi må leve med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Det er fint i Trysil.. Skulle gjerne byttet det drittværet her nede med litt snø, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Glenglen: Ja, de flyter ganske fint sammen med bilen Det er fint i Trysil.. Skulle gjerne byttet det drittværet her nede med litt snø, ja..Ja, veldig! Jeg kom fra Oslo i går. Bare sørpe og dritt over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Løgnhals! Du hadde jo aldeles ikke fjernet det hvite taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 De felga er perfekte sommerfelger lyktene dine ligger og venter på deg får ta de med når du skal hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Herlig Ja, jeg svipper gjerne innom deg når jeg drar sørover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Herlig Ja, jeg svipper gjerne innom deg når jeg drar sørover igjen du får gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Da ble det kjøpt inn et til sett med sommerfelger for noen dager siden. Gleder meg til å teste disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hartge wheels ? De der er av mine topp 5 når det kommer til felger =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Niiice Tore. Dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Ja de felga der blir skamfete på bimmern din!! Bestilte du de felga fra utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 gleder meg til å se de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Heeeftige, digger disse felgene! Men som andre spør, hva dim på de du har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hartge, ja. Har alltid hatt lyst på det Kjøpt fra utlandet. Dim er 8.5x17 ET13 og 9.5x17 ET21. Jeg kjørte også fra Trysil til Gjøvik på mandag for å kjøre carlhaakon hjem fra jobb, og som takk for hjelpa fikk jeg oransje blinkers bak Håper disse funker, da de to andre settene jeg har kjøpt/byttet til meg ikke har funka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå