BTK-530 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Du trenger ikke en helt ny pumpe.Min pumpe er defekt, men det fungerer uansett. Men får feilkode på den da. Skal kjøpe brukt fra Sverige. Se her; http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... 3&query=64 11 8 374 994 Dette er den pumpen jeg har. Vet ikke om du må ha noe annet elektronikk snacks dog. Ja det er nok litt mere som må til... editerte litt på inlegget mitt over ditt..hehe. Må ha et annet display i kupeen... Men såklart at det går an å raide en bruktbil Nå har jeg blitt så oppsatt på det der at jeg frykter at jeg må pent nødt gjøre det her..hahaha.
Otis Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Om du bestemmer deg for å gjennomføre dette, så kommer du ikke til å angre. En kompis av meg har defa med kupevifte. Det er ikke nærheten av min bil mht temperatur på verken motor eller kupè. Dette er velogmerke når jeg har kjørt webasto i 30 minutter og 5 min pause, og nye 30 min. Jeg gjør dette når det er kaldt ute, fra ca. -15 grader og kaldere. Webastoen lar seg bare gå i 30 min per syklus. Så derfor 5 min pause. Også lader jeg hver natt i garasjen min via bagasjerommet, stasjonær montert lader og skjøteledning på høyresiden i bagasjerommet. Ut bakluka å rett i stikket! Genialt.
BTK-530 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Om du bestemmer deg for å gjennomføre dette, så kommer du ikke til å angre.En kompis av meg har defa med kupevifte. Det er ikke nærheten av min bil mht temperatur på verken motor eller kupè. Dette er velogmerke når jeg har kjørt webasto i 30 minutter og 5 min pause, og nye 30 min. Jeg gjør dette når det er kaldt ute, fra ca. -15 grader og kaldere. Webastoen lar seg bare gå i 30 min per syklus. Så derfor 5 min pause. Også lader jeg hver natt i garasjen min via bagasjerommet, stasjonær montert lader og skjøteledning på høyresiden i bagasjerommet. Ut bakluka å rett i stikket! Genialt. Ja jeg må si at jeg er litt gira nå. Skal ta en liten reasearch vedrørende delenr og priser.
rekorden Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ja jeg må si at jeg er litt gira nå. Skal ta en liten reasearch vedrørende delenr og priser. Send meg en PM med epostadresse, så skal jeg sende deg Webasto installasjonsmanual for din bil. Regner med den er fra etter 1999 og med M57-motor.
Alpejohn Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Min har parkeringsvarmer, og ingen pumpe på vannventilen. Men har pumpe på selve varmeren sef. Veldig kjekt og ha ja, faktisk helt rått! Jeg kjører bare en syklus om morgenen, men sikkert ikke dumt og kjøre 2
jsjsev Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hei, jeg har Aux ventilation. Men ikke noe "heat" valg. Må man til BMW for å få dette programmert til å få "heater" valget, og noe erfaring hvem som kan og til hva slags pris? Har lest en del om dette, ser ut som ikke trenger noe deler eller modifikasjoner til selve webastoen, er ikke interessert i fjernkontrollen.
Otis Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Siden du ikke gidder å lese denne tråden evt. søke i forumet så orker ikke jeg å svare deg med noe særlig fornuftig.
jsjsev Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Siden du ikke gidder å lese denne tråden evt. søke i forumet så orker ikke jeg å svare deg med noe særlig fornuftig. Refererer du til meg? Leste igjennom, virker ikke som mange bmw verksteder veit eller har noe info om detta som fungerer. Derfor spørr jeg om er noen har erfaring som etter programering har funka fra et verksted?
BTK-530 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Ja jeg må si at jeg er litt gira nå. Skal ta en liten reasearch vedrørende delenr og priser. Send meg en PM med epostadresse, så skal jeg sende deg Webasto installasjonsmanual for din bil. Regner med den er fra etter 1999 og med M57-motor. Hei. Jeg får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn.. havner bare i utboksen?? Jeg prøver videre
BTK-530 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Min har parkeringsvarmer, og ingen pumpe på vannventilen. Men har pumpe på selve varmeren sef. Veldig kjekt og ha ja, faktisk helt rått! Jeg kjører bare en syklus om morgenen, men sikkert ikke dumt og kjøre 2 Hei. Skal da til et verksted som er villig til å se på dette. De mente at det skulle gå?? Og videre så sa de at de kankje ikke ville få åpnet for dette når ikke kriteriene for teknisk utstyr ikke er tilstede.. skal bli morro å se Hvis ikke så blir det litt mekking.. For det er noen jeg er missunelig på her inne..
rekorden Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Hei.Jeg får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn.. havner bare i utboksen?? Jeg prøver videre Utboksen din er innboksen min;) Har sendt mail til deg så du har litt å lese på. Jeg vet ikke om det står hvordan en programmerer Webastoen inn i bilens system, men det er en mengde tegninger over hva som blir installert og hvor. Håper du kommer noen trinn nærmere en løsning:)
BTK-530 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Hei.Jeg får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn.. havner bare i utboksen?? Jeg prøver videre Utboksen din er innboksen min;) Har sendt mail til deg så du har litt å lese på. Jeg vet ikke om det står hvordan en programmerer Webastoen inn i bilens system, men det er en mengde tegninger over hva som blir installert og hvor. Håper du kommer noen trinn nærmere en løsning:) Ooookey..sånn det virker ja:-D Da har du fått noen..hehehe. Mange tusen takk!! Løsningen er forhåpentlig nær ja..
chaos Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 En liten oppdatering: Handlet meg et diagnoseverktøy og aktiverte selv webastoen som parkeringsvarmer og alt fungerer nå brillefint. Så hvis det er noen i Ålesundsområdet som ønsker å aktivere dette på bilen sin er det bare å ta kontakt Kan også kjøre full diagnose og aktivere/deaktivere en hel masse shit
Alpejohn Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 En liten oppdatering:Handlet meg et diagnoseverktøy og aktiverte selv webastoen som parkeringsvarmer og alt fungerer nå brillefint. Så hvis det er noen i Ålesundsområdet som ønsker å aktivere dette på bilen sin er det bare å ta kontakt Kan også kjøre full diagnose og aktivere/deaktivere en hel masse shit Hvilket program brukte du til det, og hvilken moduler var du inn på?
chaos Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Bmw scanner. Kan aktivere det meste. Helt genialt. Aktiverte automatisk låsing av dørene når jeg kjører fortere en 20 km i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå