jsjsev Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Ja knota litt for å faktisk finne det, men under IKE mener jeg så programering. Så kan du velge åssen utstyr den har, noen er allered "checked" så checker du de som du vil legge til og så "write". Da virker som bilen "restartes" og kommer opp på menyen Hvis du leter finne du det inpå der. Men fant ut fort at den tapper mye batteri..
Alpejohn Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Ja knota litt for å faktisk finne det, men under IKE mener jeg så programering. Så kan du velge åssen utstyr den har, noen er allered "checked" så checker du de som du vil legge til og så "write". Da virker som bilen "restartes" og kommer opp på menyen Hvis du leter finne du det inpå der. Men fant ut fort at den tapper mye batteri.. Neiss, merker ikke stort av det jeg skader jo ikke og lade en gang i blandt heller.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jsjsev Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Har du vanlig batteri? har et orginalt et, veit ikke om det har stått det siden den var ny, men ja kansje trenger en sikkelig lading. Kjører så små lengder så den får ikke lada seg nok på turen til jobb.
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Har du vanlig batteri? har et orginalt et, veit ikke om det har stått det siden den var ny, men ja kansje trenger en sikkelig lading. Kjører så små lengder så den får ikke lada seg nok på turen til jobb. Har et vanlig batteri ja, 95 ah tror jeg. Bytta før vinteren fra det orginale som var 8-9 år gammelt. Funket fint da også Vis du småkjører mye må du nok lade oftere ja
Otis Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 En tommelfinger regel er jo at du må ha bilen i gang i ca like mange minutter som du har brukt webasto.
jt525 Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 hei, lurer på om noen har mulighet til å få sett på min e39 med bmw scanner? holder til i østfold. lurer på om min webasto kan slås på til parkvarmer om den har denne muligheten. har ikke så mye peil på dette selv så om noen i nærheten har lyst til å prøve seg med scanner hadde vært fint kan selvfølgelig betale litt for bryet dersom det må til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå