espenae93 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Heisann, jeg lurer på litt forskjellige ting med tanke på Angel Eyes til bmw'en min. Er ny i bilverden, så prøver å lære meg så mye som mulig 1. Hvilken farge burde jeg ha på de? (som nevnt har jeg originale lys) 2. hvordan kobler man de sammen? (jeg får garantert hjelp av noen som er bedre på emnet enn meg, men prøver jo å lære litt om dette så.. 3. vil parklysene gå på i tillegg eller blir det kun Angel Eyes'ene som lyser da..? 4. Hvilket merke har best kvalitet i forhold til pris? mvh espenae93
awt Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 1. Personlig mener jeg gule (tilnærmet like vanlige pærer) er penest, mens mange foretrekker "xenon-farge". 2. Du kobler deg rett inn på de eksisterende parkeringslysene. 3. Det bestemmer du selv, men det er ingen problem at bare ringene lyser om det er det du ønsker.
Thundercoil Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Jeg har hvite/blåhvite på min. Helt vanlig mao. Men på svarte og røde E46, syntes jeg også OEM gul er fint. Mange som syntes de gule er kjedelige da. Du tar egentlig bare av lykteglasset forfra, uten å ta ut lykten. Og den listen under lykten. Alt går av med fingre og flatt skrujern Kan være du må ta ut blinklysene også, husker ikke helt. Men på sideskjermene, over blinklysene, er det et hull. Der bare stapper du et skrujern nedi, og presser tuppen mot blinklyset, så popper det rett ut. Angel eyesene bare klipses på reflektorene, og kablene strekker du gjennom lykten og ut gummiproppen bakpå frontlyktene (den utenpå pæreholderne) Angel eyesene har hver sin inverter, og herfra går det en + og en - +- har noen små pins på enden. Du tar av kontakten til pæreholder for parklys, og du vil se at +og- fra angel eyes, passer rett inn i de kontaktene. Bare press de forsiktig inni kontakten, og ta litt el-teip rundt for isolering. Pæreholderen til parklys lar du bare stå igjen i lyktene, selv om de ikke har strøm eller funksjon lenger.
Reef89 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Guide montering. Og kjøp white. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=905125
espenae93 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 wow, takker for svar over all forventning! jeg tipper at man får mye bedre respons her på forumet enn hvis man hadde spurt om bmw relaterte ting hos forhandler Personlig liker jeg xenon / hvit farge, men forstår selvfølgelig at folk har forskjellig smak.. kan noen være så snille å sende meg link til noen med høy kvalitet i hvit / xenon? kan godt være ebay.com, har account. btw, tror jeg boicotter parklysene, blir sikkert merkelig med gule lys med hvit rundt.. mvh espenae93
Thundercoil Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Jeg kjøpte mine nåværende på fulmino.no kostet rundt 400.. Opplever de som riktig kvalitet, da jeg har vært uheldig med andre leverandører som f.eks. biltema. Fikk 2 returvarer med en eller flere defekte ringer, og ene gangen røk de på ene siden etter et par uker (men dette var til E36 da, ikke at det har mye å si) haha. Kjapp og enkel montering, rask levering (i mitt tilfelle ihvertfall) Eneste haken er at passformen ikke var perfekt, i mine øyne. De er et par mm mindre i diameter på ene reflektoren i hver forlykt, men det går ikke an å se, med mindre du har trynet helt oppi lykten, så jeg klarer lett å leve med det.
espenae93 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 men er merket "Fulmino" eller selger de videre fra andre aftermarket leverandører? hadde vært fint om jeg kounne fått tak i de litt billigere.. har litt stramt budsjett om dagen dessverre.. 250-300,- er jeg villig til å gi, finner jeg ikke denne typen noe billigere så får det gå..
Thundercoil Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Skjønner! Da må du nok på biltema eller ta en random på ebay. Fulmino er nok bare en butikk som selger andres produkter. Lykke til
espenae93 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Skjønner! Da må du nok på biltema eller ta en random på ebay. Fulmino er nok bare en butikk som selger andres produkter. Lykke til Da endte jeg opp på hvite Eyes ifra fulmino takk for tipset! men det irriterte meg litt at opprinnelig pris (399,-) økte til 583,- med moms og andre tillegg.. btw, hvorfor kan jeg ikke bruke bilde i signaturen min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå