Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.

Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

når er e30 meet da, og hvor ? :)

Det er på Rudskogen 21 og 22 Juni :) Dit må du dra med Touringen Vegar, vil selv dra med E34en da jeg føler det er for litt eldre BMWer :wink: Den skal bli ett fint avbrekk fra alle Stance bilene med sitt originale utseende :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offense.. Men selv disse hadde vert en upgrade:

http://www.partsandretards.no/felger/ronal/bamse

KJØP NYE FELGER! Selg søstera di om du må.

http://www.partsandretards.no/felger/zi ... 111-8-x-17

Hehehe, ja de første der hadde absolutt vekket oppsikt :lol:

Ja nye felger er noe jeg virkelig vurder i år, men jeg sitter litt på gjerdet da jeg vurderer ny bil

Blir i såfall WP111 som du linka til over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok jo ikke noe bilder da jeg var på treffet men jeg kom over disse iallfall :) Var ett veldig fint treff med masse flotte biler og hyggelige folk :)

9b05i0yvcgnuwvzp8deo.jpg

jtvsiwaz8ktgw3zoyopv.jpg

Må takke blandt annet paukri, x25Touring, RansoM og de andre Arendalsbilene for kjørefølget til og fra Tønsberg, særlig hjemturen var uforglemmelig :wink: Flott gjeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Det kommer en større oppgradering om ikke så alt for lenge, Vegar vet hva det er :wink: Men pga en leverandør som ikke klare å levere avtalt vare til avtalt tid så har jeg vært nødt til å bestille en annen vei og da tar det dobbelt så lang tid som jeg først trodde da jeg gikk ut med det i E34 tråden :(

Men i mellomtiden så har jeg kostet på bilen ny girkule og belg, den gamle kula begynte å bli slitt naturlig nok ettersom bilen begynner å få noen år og kilometer på seg. Gamle belgen var helt fin uten slitasje og sprekker men ny kule kom i ett med belg så da ble hele stasen byttet likegodt :) Gikk jo selvfølgelig for M-sport kule, mye penere å se på og mye bedre å holde i :D

w9acqv85tiue63oacvf8.jpg

qf98ig9fx2xtp7xt6n6k.jpg

wgyahdcmg0vwkj001nky.jpg

Å bytte selve kula var lekende lett, tok ca 3 min etter å ha sett en grei video på YouTube :wink: satt giret i andre gir og tok godt grep om kula med begge hender, så var det bare å dra kula rett opp med kraft. Føler jo man skal ødelegge noe men det er bare å bruke makt og ikke vri på kula, pass på så du ikke får den i kjeften for når den slipper så slipper den brått :) Gamle belgen er bare å dra opp og ny kule er bare å klikke på pinnen som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en større oppgradering om ikke så alt for lenge, Vegar vet hva det er :wink: Men pga en leverandør som ikke klare å levere avtalt vare til avtalt tid så har jeg vært nødt til å bestille en annen vei og da tar det dobbelt så lang tid som jeg først trodde da jeg gikk ut med det i E34 tråden :(

Men i mellomtiden så har jeg kostet på bilen ny girkule og belg, den gamle kula begynte å bli slitt naturlig nok ettersom bilen begynner å få noen år og kilometer på seg. Gamle belgen var helt fin uten slitasje og sprekker men ny kule kom i ett med belg så da ble hele stasen byttet likegodt :) Gikk jo selvfølgelig for M-sport kule, mye penere å se på og mye bedre å holde i :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Å bytte selve kula var lekende lett, tok ca 3 min etter å ha sett en grei video på YouTube :wink: satt giret i andre gir og tok godt grep om kula med begge hender, så var det bare å dra kula rett opp med kraft. Føler jo man skal ødelegge noe men det er bare å bruke makt og ikke vri på kula, pass på du du ikke får den i kjeften for når den slipper så slipper den brått :) Gamle belgen er bare å dra opp og ny kule er bare å klikke på pinnen som står der.

Blei veldig fint Fredrik! :D

Det der gjør mye, flott arbeid. Hva er den stor oppdaterringen som kommer? Hva med en tease? ;)

den som venter for se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der gjør mye, flott arbeid. Hva er den stor oppdaterringen som kommer? Hva med en tease? ;)

Takk for det :) Ja jeg synes det blei greit, en liten detalj som har mye å si. Er jo en av de få tingene i bilen man er mest borti når man kjører så jeg synes det blei greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Å bytte selve kula var lekende lett, tok ca 3 min etter å ha sett en grei video på YouTube :wink: satt giret i andre gir og tok godt grep om kula med begge hender, så var det bare å dra kula rett opp med kraft. Føler jo man skal ødelegge noe men det er bare å bruke makt og ikke vri på kula, pass på du du ikke får den i kjeften for når den slipper så slipper den brått :) Gamle belgen er bare å dra opp og ny kule er bare å klikke på pinnen som står der.

Blei veldig fint Fredrik! :D

den som venter for se ;)

Takker :D Ligger godt i hånda gjør den også, er en del lavere enn den opprinnelige :) Også er det jo det at den gamle begynte å bli slitt, og jeg liker ikke at slitasje er synlig :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du va på E30Meet ja!

Såg deg ikkje eg :( Blei mye finere med ny girkule!

Ja jeg var på Rudskogen, kjørte E34en da :) Synd vi ikke fikk hilst da, skulle jo slått av en prat, får ta det neste gang :P

Ja jeg er veldig fornøyd med kula, har fått brukt den i noen dager nå og må si meg fornøyd :D Hadde tenkt å benytte søndagen til å vaske bilene, men så får dama besøk av søstra si og de tar av gårde med E90n. Audien til søstra kan de selvsagt ikke bruke akkurat i dag som jeg skulle hatt begge bilene her :evil: Audien går vel i stykker allikevel så det er kanskje like greit at de kjører BMW :P

Ble passe irritert her nå ja :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...