Fredrik 90 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 når er e30 meet da, og hvor ? Det er på Rudskogen 21 og 22 Juni Dit må du dra med Touringen Vegar, vil selv dra med E34en da jeg føler det er for litt eldre BMWer Den skal bli ett fint avbrekk fra alle Stance bilene med sitt originale utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 No offense.. Men selv disse hadde vert en upgrade:http://www.partsandretards.no/felger/ronal/bamse KJØP NYE FELGER! Selg søstera di om du må. http://www.partsandretards.no/felger/zi ... 111-8-x-17 Hehehe, ja de første der hadde absolutt vekket oppsikt Ja nye felger er noe jeg virkelig vurder i år, men jeg sitter litt på gjerdet da jeg vurderer ny bil Blir i såfall WP111 som du linka til over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 okei, får se hva det blir til med E30 meet! ja, håper du får handla deg noen nye sommerhjul snart.. for da vil du løfte bilen utseende noen hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Jeg tok jo ikke noe bilder da jeg var på treffet men jeg kom over disse iallfall Var ett veldig fint treff med masse flotte biler og hyggelige folk Må takke blandt annet paukri, x25Touring, RansoM og de andre Arendalsbilene for kjørefølget til og fra Tønsberg, særlig hjemturen var uforglemmelig Flott gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 leste noe om en surprise om E90`n i E34 tråden din.. hva er det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Det kommer en større oppgradering om ikke så alt for lenge, Vegar vet hva det er Men pga en leverandør som ikke klare å levere avtalt vare til avtalt tid så har jeg vært nødt til å bestille en annen vei og da tar det dobbelt så lang tid som jeg først trodde da jeg gikk ut med det i E34 tråden Men i mellomtiden så har jeg kostet på bilen ny girkule og belg, den gamle kula begynte å bli slitt naturlig nok ettersom bilen begynner å få noen år og kilometer på seg. Gamle belgen var helt fin uten slitasje og sprekker men ny kule kom i ett med belg så da ble hele stasen byttet likegodt Gikk jo selvfølgelig for M-sport kule, mye penere å se på og mye bedre å holde i Å bytte selve kula var lekende lett, tok ca 3 min etter å ha sett en grei video på YouTube satt giret i andre gir og tok godt grep om kula med begge hender, så var det bare å dra kula rett opp med kraft. Føler jo man skal ødelegge noe men det er bare å bruke makt og ikke vri på kula, pass på så du ikke får den i kjeften for når den slipper så slipper den brått Gamle belgen er bare å dra opp og ny kule er bare å klikke på pinnen som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Det der gjør mye, flott arbeid. Hva er den stor oppdaterringen som kommer? Hva med en tease? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Det kommer en større oppgradering om ikke så alt for lenge, Vegar vet hva det er Men pga en leverandør som ikke klare å levere avtalt vare til avtalt tid så har jeg vært nødt til å bestille en annen vei og da tar det dobbelt så lang tid som jeg først trodde da jeg gikk ut med det i E34 tråden Men i mellomtiden så har jeg kostet på bilen ny girkule og belg, den gamle kula begynte å bli slitt naturlig nok ettersom bilen begynner å få noen år og kilometer på seg. Gamle belgen var helt fin uten slitasje og sprekker men ny kule kom i ett med belg så da ble hele stasen byttet likegodt Gikk jo selvfølgelig for M-sport kule, mye penere å se på og mye bedre å holde i [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Å bytte selve kula var lekende lett, tok ca 3 min etter å ha sett en grei video på YouTube satt giret i andre gir og tok godt grep om kula med begge hender, så var det bare å dra kula rett opp med kraft. Føler jo man skal ødelegge noe men det er bare å bruke makt og ikke vri på kula, pass på du du ikke får den i kjeften for når den slipper så slipper den brått Gamle belgen er bare å dra opp og ny kule er bare å klikke på pinnen som står der. Blei veldig fint Fredrik! Det der gjør mye, flott arbeid. Hva er den stor oppdaterringen som kommer? Hva med en tease? den som venter for se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg hater å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Det der gjør mye, flott arbeid. Hva er den stor oppdaterringen som kommer? Hva med en tease? Takk for det Ja jeg synes det blei greit, en liten detalj som har mye å si. Er jo en av de få tingene i bilen man er mest borti når man kjører så jeg synes det blei greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Det kommer en større oppgradering om ikke så alt for lenge, Vegar vet hva det er Men pga en leverandør som ikke klare å levere avtalt vare til avtalt tid så har jeg vært nødt til å bestille en annen vei og da tar det dobbelt så lang tid som jeg først trodde da jeg gikk ut med det i E34 tråden Men i mellomtiden så har jeg kostet på bilen ny girkule og belg, den gamle kula begynte å bli slitt naturlig nok ettersom bilen begynner å få noen år og kilometer på seg. Gamle belgen var helt fin uten slitasje og sprekker men ny kule kom i ett med belg så da ble hele stasen byttet likegodt Gikk jo selvfølgelig for M-sport kule, mye penere å se på og mye bedre å holde i [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Å bytte selve kula var lekende lett, tok ca 3 min etter å ha sett en grei video på YouTube satt giret i andre gir og tok godt grep om kula med begge hender, så var det bare å dra kula rett opp med kraft. Føler jo man skal ødelegge noe men det er bare å bruke makt og ikke vri på kula, pass på du du ikke får den i kjeften for når den slipper så slipper den brått Gamle belgen er bare å dra opp og ny kule er bare å klikke på pinnen som står der. Blei veldig fint Fredrik! Det der gjør mye, flott arbeid. Hva er den stor oppdaterringen som kommer? Hva med en tease? den som venter for se Takker Ligger godt i hånda gjør den også, er en del lavere enn den opprinnelige Også er det jo det at den gamle begynte å bli slitt, og jeg liker ikke at slitasje er synlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg hater å vente Hehe Ikke få for store forventninger nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Nå har jeg verdens største forventning til hva dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Du va på E30Meet ja! Såg deg ikkje eg Blei mye finere med ny girkule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Du va på E30Meet ja!Såg deg ikkje eg Blei mye finere med ny girkule! Ja jeg var på Rudskogen, kjørte E34en da Synd vi ikke fikk hilst da, skulle jo slått av en prat, får ta det neste gang Ja jeg er veldig fornøyd med kula, har fått brukt den i noen dager nå og må si meg fornøyd Hadde tenkt å benytte søndagen til å vaske bilene, men så får dama besøk av søstra si og de tar av gårde med E90n. Audien til søstra kan de selvsagt ikke bruke akkurat i dag som jeg skulle hatt begge bilene her Audien går vel i stykker allikevel så det er kanskje like greit at de kjører BMW Ble passe irritert her nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå