Gå til innhold

Automat + lyskryss = Neutral eller Drive?

Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er mange her som IKKE bør kjøpe bil med automat. Får bare nervesammenbrudd til slutt.:D

Hehe! +1

Må være jævlig slitsomt når man stadig kommer til ett lyskryss, "skal skal ikke, skal skal ikke" eller "Setter jeg den i N så sliter det ekstra på kassa, står den D så står den og drar og dete er heller ikke bra"

Godt jeg har manuell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange her som IKKE bør kjøpe bil med automat. Får bare nervesammenbrudd til slutt.:D

Hehe! +1

Må være jævlig slitsomt når man stadig kommer til ett lyskryss, "skal skal ikke, skal skal ikke" eller "Setter jeg den i N så sliter det ekstra på kassa, står den D så står den og drar og dete er heller ikke bra"

Godt jeg har manuell :wink:

Det sliter ikke på kassa at den står i D !! :mrgreen: Det at den vil litt fremover er fordi konvertern går rundt ;) ikke noe værre en det. Men om du girer til N og så til D, da sliter du faktisk litt på kassa (unødvendig)..

Manuell er jo gammeldags giring, jeg foretrekker aut.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrur du av vifta når du står stille? slår du av lysene over til park-lys når du står stille?holder du pusten når du står stille? Nei nettop...derfor er det LIKE dumt å sette girkassa i N/P hver gang man står stille i ett lys kryss. Skal man stå stille over en lengre periode (parkert) er det greit å sette den i P/N men ikke i normal trafikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...