martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Har ei tåkelykt til passasjersiden til overs ja. Men ikke selve trakta
Ole Andreas Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 dette blir bra! delig å se at det ikkje bare e eg som har sansen for E30 stv! men synes du skal ha angel eyes synes det e knall fett skal ha det selv på min om ikke så lenge:)
martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Takk Ser bra ut med angel eyes ja, men liker sorte DE litt bedre. Kommer vell etter hvert. Blir sikkert kult det
Kvasi Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Lykta er viktigst, hvor mange tuborg må du ha for den?
Kvasi Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Ser btw at du har tatt bilde på Shell noen få mil fra meg, så da vet jeg av 2 E30 Touring i distriktet, og jeg har den andre
martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Lykta er viktigst, hvor mange tuborg må du ha for den? hehe veit ikke heilt Kan diskutere pris på pm?
martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Er på shell ja oiaa, hvor er det du holder til?
316 Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Hva er spesielt med denne editionen? Har aldri sett eller hørt...
martinwenberg Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Har prøvd å søkt på den men finner ikke noe. Mener at den er litt sjelden. Er ikke noen flere rundt her som har den ivertfall
APedersen Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Spent på å se del 1 av vognkortet, mulig det står noe der Synes det er rart man ikke finner noe når man googler pga. den har disse stripene/dekalene på sidene
Pedi Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Har prøvd å søkt på den men finner ikke noe. Mener at den er litt sjelden. Er ikke noen flere rundt her som har den ivertfall Men er det noe med bilen som er spesiellt foruten de stripene da? Interiør, andre bremser, styling, motor eller no? En ser vel med en gang om det er noe ekstra eller noe utenom det vanlige...???
APedersen Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Jeg ser at brukeren "Turbo2003" har hatt en slik edition hvertfall Her er også noe: http://velocity.eternia.no/forum/viewto ... &view=next
martinwenberg Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Spent på å se del 1 av vognkortet, mulig det står noe der Synes det er rart man ikke finner noe når man googler pga. den har disse stripene/dekalene på sidene Kan hende det står noe i Del 1 ja Har ikke sett en E30 med disse dekalene før så blir spennende å finne det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå