truckdriver Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg er stolt av "lærlingen min" nå Jeg har prøvd å ikke hjelpe for mye, ettersom man lærer mest når man driver med problemløsing. Neste store trinn på lærekruven blir oppkobling i bil, og så det som virkelig er interesangt, lærerikt og morsomt. Nemlig justering Når man begyner med justering er det lettere å forstå hvordan kjedelig motorteori fungerer i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Godt å høre Eneste jeg har igjen nå før jeg kan begynne å planlegge ledningsnett, er å gå gjennom alle komponentene å se om jeg har glemt noen. Må også vaske kortet. Men justeringen kan bli spennende ja. Kan hende jeg lager ledningsnett om ikke så lenge, men at jeg monterer det når det nærmer seg sommer, eller når temperaturen er blitt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Fikk en kjenning til å lage Før/etter bilde, siden det kanskje er noen som ikke veit hvordan det ser ut i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Da var siste test utført og vellykket! Alt stemte bra, og det er jeg virkelig glad for! Så i morgen blir det vasking av kortet, og la det tørke i en dag eller 2. Etter det er det bare å sette på dekslene igjen å begynne å lage ledningsnett til motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Da kan du bytte ut luftmengdemåleren med et rør snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Imponerende Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Var på Mo i rana i går siden en kompis skulle hente ny scooter. Møtte da på Oxygaxe her inne på forumet, og fikk 6 stempler til m20b20 gratis! Disse er dreid ned en del for å senke komp, så er jo kjekt å ha liggende. Tusen takk for stemplene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Var i skikkelig skrue-humør idag, så gikk ut å fiksa litt greier på bilen Er så lei av midlertidige ting, så tenkte jeg skulle gjøre mitt beste med å få gjort ting på skikkelig hvis nå framover. Intercooleren hadde jeg montert i motorrommet, men har ikke vært noe kjøretur med den der. Etter mye om og men, fikk jeg av frontfangeren og monterte den der. Gjorde litt andre småting og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Toppaknings-bytte Begynte å demontere litt greier idag. Skal bytte toppakning og register reim, da det er kjekt å ha det på stell når jeg skal montere datasprut Tenkte å gjøre litt andre greier når jeg først har dette av, så her er litt planer for dagene fremover Planer * bytte toppakning/reg reim * Lakkere toppdeksel og innsug * Borre hull, og sette i nippler for vacum i innsuget * Rydde opp i ledninger Og mulig jeg lakkerer litt andre ting og for å få det litt fint nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Lurt å bytte vannpumpe samtidig som du tar registeret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Har faktisk tenkt å bytte vannpumpa og termostaten og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Syns du har gjort en god jobb med loddingen! Ser i allefall bra ut. Synd jeg ikke fikk kommet å sett på bilen i dag. Får heller ta det en annen gang Har du noe planer for interiøret? skinnseter eller noe? Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg følger i allefall med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 imponerende! Har du noen planer for understell osv også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå