Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

martinwenberg
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er stolt av "lærlingen min" nå :D

Jeg har prøvd å ikke hjelpe for mye, ettersom man lærer mest når man driver med problemløsing.

Neste store trinn på lærekruven blir oppkobling i bil, og så det som virkelig er interesangt, lærerikt og morsomt. Nemlig justering :D Når man begyner med justering er det lettere å forstå hvordan kjedelig motorteori fungerer i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å høre :D Eneste jeg har igjen nå før jeg kan begynne å planlegge ledningsnett, er å gå gjennom alle komponentene å se om jeg har glemt noen. Må også vaske kortet. Men justeringen kan bli spennende ja. Kan hende jeg lager ledningsnett om ikke så lenge, men at jeg monterer det når det nærmer seg sommer, eller når temperaturen er blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i skikkelig skrue-humør idag, så gikk ut å fiksa litt greier på bilen :)

Er så lei av midlertidige ting, så tenkte jeg skulle gjøre mitt beste med å få gjort ting på skikkelig hvis nå framover. Intercooleren hadde jeg montert i motorrommet, men har ikke vært noe kjøretur med den der. Etter mye om og men, fikk jeg av frontfangeren og monterte den der. Gjorde litt andre småting og :)

ls59qawqvglk3tyw5k6z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppaknings-bytte Begynte å demontere litt greier idag. Skal bytte toppakning og register reim, da det er kjekt å ha det på stell når jeg skal montere datasprut :) Tenkte å gjøre litt andre greier når jeg først har dette av, så her er litt planer for dagene fremover ;)

Planer

* bytte toppakning/reg reim

* Lakkere toppdeksel og innsug

* Borre hull, og sette i nippler for vacum i innsuget

* Rydde opp i ledninger

Og mulig jeg lakkerer litt andre ting og for å få det litt fint nedi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har gjort en god jobb med loddingen! Ser i allefall bra ut. Synd jeg ikke fikk kommet å sett på bilen i dag. Får heller ta det en annen gang ;)

Har du noe planer for interiøret? skinnseter eller noe? :)

Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg følger i allefall med her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...