martinwenberg Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Fikk "ny" triggersensor idag. Monterte den nå nettopp, men ble ikke bedre. Har byttet blå sensor på termostathus, men ble ikke bedre da heller. Er ganske lei av feilsøking nå! Flere som har noe tips? Har du målt sensoren da? Skal vel ha 560 Ohm +/- 56 ohm mellom pin 1 og 2. Husk å ha korrekt avstand til triggerhjul.. MEN... nå har har jeg ingen peiling på MS, men hvis du kopler trigger til MS - har du tatt høyde for 60-2? (var det ikke slik det var? Er så mange år siden sist... ). Jeg vet ikke om det har noe å si for MS, men for Haltech E6X så hadde det iallefall noe å si. har ikke koblet opp ms enda, så er riktig sensor. Mitt siste håp er vell lambdasonden. Skal bytte den idag.
martinwenberg Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Han har ikke koblet opp sprutet enda.. Men kan det være lambda'n? Skal bytte lambda når jeg kommer hjem. Så er bare å krysse fingrene
Kvasi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Du kan få låne en ecu hos meg og prøve hvis du vil. Med turbochip i, så kan du gasse litt hvis det funker
Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Ahh... du har ikke koplet til MS enda nei... Det var jo noe helt annet...
martinwenberg Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Du kan få låne en ecu hos meg og prøve hvis du vil. Med turbochip i, så kan du gasse litt hvis det funker Hadde vært veldig greit. Men får se om den blir bedre med ny lambda, har en god følelse på at den faktisk er gåen
APedersen Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Du har plagdes nok nå så du fortjener det hvis det er den, bare å krysse fingrer og tær!
Morty999 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 tipper dårlig bensintryyk, tett bensinfilter, evet dårlig pumpe. kan være regulatoren som er kaput også, dne oppfører seg slik som den gjør da dne ikke får suppe.
Morty999 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Han har ikke koblet opp sprutet enda.. Men kan det være lambda'n? Skal bytte lambda når jeg kommer hjem. Så er bare å krysse fingrene lambda har ingenting med denne feilen å gjøre.
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Faen at jeg ikke så det før. Men jeg byttet lambda nå nettopp, og ble faktisk ikke bedre. Vurderer å bare selge bilen sånn som den står, for er dritlei av feilsøking nå! Eneste som kan være problemet er bensin, sånn som " Morty999" sier. Har sjekket alt med tenning, falskluft, og at den får bensin. Men veit ikke om den får nokk bensin, så det blir det neste å sjekke.
Kvasi Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Er jo bare å smekke i bredbåndslambda så vet du hvor mye bensin den får..
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Hadde det vært så enkelt bredbåndslabda har tatt kveld. Er ikke lys i den lengere, så får sende den inn igjen. Men er jo klart at det mangler suppe her, så ble tipset av morty om å strupe returslangen litt. Kanskje den kommer på litt høyere turtall da
Morty999 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 er ikke noe løsning, men for å sjekke om det er noe med bensintilførselen og ikke elektronik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå