Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

martinwenberg
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva mener du med det? Tror det er noe inni displayet på bbl som er gåent. Blir ikke lys i den lengere.

Nå husker ikke jeg hvordan bbl du har lengre, men det pleier å gå å koble de til pc og kjøre et progr på pcen som logger afr mens du kjører.

Signalet ut fra bbl-kontrolleren er vanligvis volt mellom ca 7 og ca 20 volt, så mulig du kan trikse med et multimeter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? Tror det er noe inni displayet på bbl som er gåent. Blir ikke lys i den lengere.

Nå husker ikke jeg hvordan bbl du har lengre, men det pleier å gå å koble de til pc og kjøre et progr på pcen som logger afr mens du kjører.

Signalet ut fra bbl-kontrolleren er vanligvis volt mellom ca 7 og ca 20 volt, så mulig du kan trikse med et multimeter også.

7-20 volt? det er nå feil, bredbådslambda har 0-5v. smalbånd har 0-1v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-20 volt? det er nå feil, bredbådslambda har 0-5v. smalbånd har 0-1v

I stand corrected, så klart.. miksa med afrverdiene i begge ender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...