martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Kommer såklart ikke til å la det være sånn. Tenker på ei sveisetang som dingler fra bensinslangen. Men bare for å sjekke om den går finere, for da er jeg helt sikker. En jeg jobber ilamme har ei pumpe liggende til e30, så mulig at jeg kan få prøve den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hadde det vært så enkelt bredbåndslabda har tatt kveld. Er ikke lys i den lengere, så får sende den inn igjen. Koble den til pcen og logg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hva mener du med det? Tror det er noe inni displayet på bbl som er gåent. Blir ikke lys i den lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hva mener du med det? Tror det er noe inni displayet på bbl som er gåent. Blir ikke lys i den lengere. Nå husker ikke jeg hvordan bbl du har lengre, men det pleier å gå å koble de til pc og kjøre et progr på pcen som logger afr mens du kjører. Signalet ut fra bbl-kontrolleren er vanligvis volt mellom ca 7 og ca 20 volt, så mulig du kan trikse med et multimeter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Åjja sånn sett. Har MTX-L forresten, så det skal vell gå ann å gjøre det på den måten ja. Har allerede lastet inn det programmet. Men får prøve å strupe bensin først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hva mener du med det? Tror det er noe inni displayet på bbl som er gåent. Blir ikke lys i den lengere. Nå husker ikke jeg hvordan bbl du har lengre, men det pleier å gå å koble de til pc og kjøre et progr på pcen som logger afr mens du kjører. Signalet ut fra bbl-kontrolleren er vanligvis volt mellom ca 7 og ca 20 volt, så mulig du kan trikse med et multimeter også. 7-20 volt? det er nå feil, bredbådslambda har 0-5v. smalbånd har 0-1v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hva mener du med det? Tror det er noe inni displayet på bbl som er gåent. Blir ikke lys i den lengere. Nå husker ikke jeg hvordan bbl du har lengre, men det pleier å gå å koble de til pc og kjøre et progr på pcen som logger afr mens du kjører. Signalet ut fra bbl-kontrolleren er vanligvis volt mellom ca 7 og ca 20 volt, så mulig du kan trikse med et multimeter også. 7-20 volt? det er nå feil, bredbådslambda har 0-5v. smalbånd har 0-1v I stand corrected, så klart.. miksa med afrverdiene i begge ender.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Prøvde å strupe bensinslangen, men ble ikke noe bedre det heller Sjønner ikke hva som er greia her. Veit jo at det er noe med bensin, men er det ikke rart at det ikke ble bedre når jeg gjorde returen mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 feil avstand til trigger? kan du få turtall om du gir lite gass? eller er det uansett ? gikk den like fint på tomgang med tanga på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Går ikke ann å få feil avstand til trigger. Er et stabilt stativ som triggeren skrues fast i, og det kan ikke bøyes på. Nei, hvis jeg slapp gassen så stoppa den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 ok, er vell justeringsmulighet på den ? hmm. ok da er bensintilførselen i orden men. kunne du ruse den lett? med lite gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Kan ruse den litt hvis jeg er forsiktig med gassen ja. Men går ikke over 1500rpm. Da smeller den og kutter. Ser ikke ut som at det er justeringsmulighet på trigger nei, selv om det kanskje skulle ha vært det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Du har plagdes nok nå så du fortjener det hvis det er den, bare å krysse fingrer og tær! Takk for det! Men desverre så er det noe annet som plager meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 er du helt sikker på at registeret står rett?? syntes jeg hørte på videoen at det smalt i innsuget også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå