truckdriver Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Satt og kjeda meg på verkstedet på skola i dag. Så tenkte at jeg skulle få ut fingeren å gjøre noe med dataspruten. Dro hjem å henta den kontakten som skal til ledningsnettet til motoren, og fikk lodda på og merket av hvor di forskjellige ledningene skal Hadde begynt der, men et " før " bilde. Og etter Nå må jeg bare finne et skjema for hvordan ledningene til hjernen i bilen ser ut, altså hvor di ledningene hører til. Glemt å lodde på, eller bare gjemt bort skjermaledningene?
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Glemte visst av de skjermaledningene. Men adapteret er jo ikke ferdig, så er ikke noe problem å få fikset på det. Gjenstår bare å få tak i en original hjerne fra m20 så jeg får kontakten ifra den, åsså trenger jeg de ledningene. Takk for at du minnte meg på det
martinwenberg Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Fikk lånt meg en bensintrykks måler idag. Så kobla den til å starta bilen. Den skulle vise 2.5bar, men den viste 3 bar på tomgang. Og 4 bar når den dreiv å kutta. Får den for mye bensin da eller? Kanskje det er det som er feilen, at den bare drukner? Dette er når jeg gir gass, altså når den kutter og tomgang
Morty999 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 det er for mye, men er ikke for mye til att den skal smelle og slikt den holder på.
martinwenberg Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Vill egentlig si at det er dette som er feilen. Kan ikke tro at det lar seg gjøre å drukne motoren med for mye bensin. Når jeg har hatt bilen i gang ei stund, og prøver å starte den igjen. Så må jeg gi full gass og turne motoren ei stund. Begynner å tenne litt i begynnelsen, og plutselig bare mer og mer til den starter. Så det er vell et symptom på at den er full av bensin, og at jeg har for mye trykk på bare 1500rpm? For tviler sterkt på at den skal ha 4 bar trykk på 1500rpm.
kimf Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Fikk du ikke med justerbar bensinstrykksregulator i det turbo kittet ?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Har du testet med nytt fordelerlokk og rotor? Som Kristov sier, ikke bry deg med å feilsøke noe mere før du har bytta fordelerlokk.
martinwenberg Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Fikk du ikke med justerbar bensinstrykksregulator i det turbo kittet ? Fulgte ikke med justerbar bensintrykksregulator nei.
martinwenberg Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Får prøve med en anna fordelerlokk da. Er bare det at jeg er lei av å kjøpe dyre deler åsså blir det ikke noe bedre Men man kan jo ikke finne feilen hvis man ikke prøver å bytte de delene som ser merkelig ut. Takk for innspill folkens
Kvasi Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Fordelerlokket mitt blir til overs snart, men trur ikke det blir før til påske ca..
martinwenberg Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Okei, har vell egentlig ikke sånn super hastverk så kan vente til da. Kan jo lage adapteret i mellomtiden og få det til å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå