Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I og med at det fulgte med et turbokit, synes jeg det blir for dumt at det skal ligge å slenge i garasjen :P Har begynt å ta ut motoren idag, men er en del som gjenstår. Skal bruke m20b20 motoren siden det blir for mye styr med den andre ( m20b25 ). Litt kjedelig å stå ute i regnværet å skru da jeg ikke har en garage eller et verksted å være i :) Skal slenge ut noen bilder imorgen.

Skrevet

Hva består det turbokitet av? Du bør ikke satse på så mye trykk uten å senke komp og gjøre noe med motorstyringa. Men det visste du sikkert fra før.

Skrevet

Er et kit fra ebay. Ikke store greia men funker nok greit. Det som fulgte med er: Turbo, grenrør, intercooler og masse slanger osv :) Blir nok å kjøpe noe bedre etterhvert. Skal ikke kjøre noe spessielt trykk enda. Må vell kjøpe ny toppakning som tåler trykk osv.

Skrevet

Hmm....kan ikke huske å ha sett denne. Pen bil. Blir vel å se mer til den etter hvert håper jeg :)

Skrevet

Da er det vel kinagrenrør tenker jeg, og da anbefaler jeg sterkt gå over sveisene på det og forsterke litt her og der i samme farta. Er så lite artig å måtet demontere og gjøre det senere.

Spør meg, jeg vet :P

Skrevet

Fikk nettopp vite at grenrøret ikke passer. Det er for kort så det er 1 sylinder som står fri. Noen som veit hvor jeg kan få tak i et grenrør som passer?? Er altså en m20b20. Takker for svar! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...