Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du tenker på den listen som skal være nederst?? Har den liggende men er bare ikke lakkert enda, men takk for tilbudet :)

Og takk for det! Hvis jeg studerer skikkelig så er det littt gjennomskinn på panser og nede på døren. Får prøve å fylle i det en dag :) Men man må virkelig se seg om for å se det.

Den plastdingsen som skal være i "luftinntaket" mellom tåkelysene ja. Men hvis du har den er jo alt ok :)

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har vært mye fram og tilbake om jeg skal selge bilen. Har lakt den ut flere ganger men har ikke motivasjon lengere. Får heller ikke tid til noe annet hvis jeg skal gjøre denne ferdig. Så her er autodb kode: 1481348 Kan byttes i e28!!

Skrevet

Sier det igjen, få nu MS på plass så er alle andre feilkider enn register borte.

Vedder på at det tar en kveld å få den bilen til å gå som den skal, og da garanterer jeg at du ikke har lyst til å selge lengre.. :)

Skrevet

Om du drar av slangen fremme og det flommer bør den starte.

Har du kjøpt variabel bensintrykksregulator? Der ser du jo bensintrykket skikkelig tydelig..

Sjekka om det er dritt i tanken/filteret på pumpa? (tror egentlig feilen din ligger her)

Ohma følerne på motoren? 5v inn på alle?

Skrevet

Den starter ja, men kutter på 1500rpm. Bensintrykket er 3.0bar på tomgang og 3.5 på 1500rpm :P Ikke justerbar bensintrykksregulator nei. Har tømt tanken for bensin og kvølt på ny, samt hatt kondensfjerner i bensinen. Hvordan følere tenker du på nå? Ny triggersensor er det og :)

Skrevet
Den starter ja, men kutter på 1500rpm. Bensintrykket er 3.0bar på tomgang og 3.5 på 1500rpm :P Ikke justerbar bensintrykksregulator nei. Har tømt tanken for bensin og kvølt på ny, samt hatt kondensfjerner i bensinen. Hvordan følere tenker du på nå? Ny triggersensor er det og :)

Feks to tempsensorer på termostathuset. Den brune er vel signal til hjernen hvis jeg husker rett..

Sjekk også, nøye, at ikke noen ledninger ligger nært hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...