Kvasi Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Du tenker på den listen som skal være nederst?? Har den liggende men er bare ikke lakkert enda, men takk for tilbudet Og takk for det! Hvis jeg studerer skikkelig så er det littt gjennomskinn på panser og nede på døren. Får prøve å fylle i det en dag Men man må virkelig se seg om for å se det. Den plastdingsen som skal være i "luftinntaket" mellom tåkelysene ja. Men hvis du har den er jo alt ok
tommyheimberg Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 begynner å bli velldig bra dette nå fargen såg forresten velldig fint ut fikk du noe ''appelsinskall'' eller sig eller?
martinwenberg Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Tusen takk for det. Hva mener du med apelsinskall? Ikke noe sig her nei
martinwenberg Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Har vært mye fram og tilbake om jeg skal selge bilen. Har lakt den ut flere ganger men har ikke motivasjon lengere. Får heller ikke tid til noe annet hvis jeg skal gjøre denne ferdig. Så her er autodb kode: 1481348 Kan byttes i e28!!
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Sier det igjen, få nu MS på plass så er alle andre feilkider enn register borte. Vedder på at det tar en kveld å få den bilen til å gå som den skal, og da garanterer jeg at du ikke har lyst til å selge lengre..
martinwenberg Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Joda. Men ser stadig etter e28, og når jeg først har mistet motivasjonen så er det vanskelig å få den på plass. Har lyst på nytt prosjekt med en motor som starter og går
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Fins få ting som kan være galt med din, så det bør være fort gjort å finne ut av det.
martinwenberg Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Joda, kan ikke tro noe annet enn bensin. Men skal feilsøke til det er noen som ringer og vil overta den:)
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Om du drar av slangen fremme og det flommer bør den starte. Har du kjøpt variabel bensintrykksregulator? Der ser du jo bensintrykket skikkelig tydelig.. Sjekka om det er dritt i tanken/filteret på pumpa? (tror egentlig feilen din ligger her) Ohma følerne på motoren? 5v inn på alle?
martinwenberg Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Den starter ja, men kutter på 1500rpm. Bensintrykket er 3.0bar på tomgang og 3.5 på 1500rpm Ikke justerbar bensintrykksregulator nei. Har tømt tanken for bensin og kvølt på ny, samt hatt kondensfjerner i bensinen. Hvordan følere tenker du på nå? Ny triggersensor er det og
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Den starter ja, men kutter på 1500rpm. Bensintrykket er 3.0bar på tomgang og 3.5 på 1500rpm Ikke justerbar bensintrykksregulator nei. Har tømt tanken for bensin og kvølt på ny, samt hatt kondensfjerner i bensinen. Hvordan følere tenker du på nå? Ny triggersensor er det og Feks to tempsensorer på termostathuset. Den brune er vel signal til hjernen hvis jeg husker rett.. Sjekk også, nøye, at ikke noen ledninger ligger nært hverandre.
martinwenberg Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Har hørt at det er den blå som er signal til hjernen Men ja, skal prøve å finne ut av det der.
martinwenberg Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Denne er fortsatt til salgs! Førstemann til mølla Kan som sakt ta innbytte i e28!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå