Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bilen går enda som den skal og kjølesystemet er luftet, så mangler bare penger til bensin og prøveskilt så blir det kjøring :) Blir vell å kjøre med original ecu nå.

Blitt berømt altså :)

Menne, hvis du først skal kjøre er det jo en gylden mulighet til å justere MS. Har du fått afterstart, varmup enrtchment og tomgang høvelig ok gjør analyze live en nesten forbausende god jobb på resten..

Skrevet

Jeg ble opptatt med bilskruing hele forrige helg, men kan sette av tid til å hjelpe deg med den motstanda til helga om du vil. Eventuelt fredag på dagen, da jeg tror jeg får fri da.

Skrevet

Kvasi: Berømt vet jeg nå ikke :P Har vell bare startet den å justert tenning og slikt så har ikke justert så mye. Men sant som du sier, kan jo kjøre med MS å justere litt da ja. Men haster det med den temp sensoren som skal stå med innsuget eller? Brukte noe som kalles MegaLogViewer og, skulle vel være ganske greit :)

Truckdriver: Hadde vært greit å fått lodda inn motstanden ja, så håper vi signalet til trigger blir bra. Er ferdig med å lodde inn nytt på adapteret som avtalt så :)

Skrevet

Ringer deg sikkert i morgen, eller noe sånt :)

Du kan bruke IAT som er i LMM foreløpig, men LMM er en unødvendig restriksjon når du har den der kunn for temperatursensoren. Har du sveiset inn mutter i eksosen til BBL? Kan ta med en av de ekstra MTX-Lene jeg har.

Husk at du enda ikke har begynt å lære mapping :P Når støyen er borte fra triggersignal så skal du få begyne med å justere tomgang pen, og vidre opp derfra :)

For min del så vil jeg helst ungå å få så mye omtale i media med hobbyen jeg har :P

Skrevet
Ringer deg sikkert i morgen, eller noe sånt :)

Du kan bruke IAT som er i LMM foreløpig, men LMM er en unødvendig restriksjon når du har den der kunn for temperatursensoren. Har du sveiset inn mutter i eksosen til BBL? Kan ta med en av de ekstra MTX-Lene jeg har.

Husk at du enda ikke har begynt å lære mapping :P Når støyen er borte fra triggersignal så skal du få begyne med å justere tomgang pen, og vidre opp derfra :)

For min del så vil jeg helst ungå å få så mye omtale i media med hobbyen jeg har :P

Bare å ringe! Har sveiset inn mutter og frieksosen er fikset ;) Kan hende jeg har snakket litt om deg men ikke noe farlig, hehe :) Veit ganske bra selv at jeg ikke har noe kunnskap innenfor mapping, så er jo derfor jeg spør deg hele tiden :P

Skrevet

Han har TS i tillegg til MLV, men kunn lite versjon av begge 2. Jeg lastet ned MLV sist helg for å få sjekke feilkoder på trigger.

Når du får lært mapping så er det da morroa begyner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...