martinwenberg Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hehe ja, utrolig kjekt med elefant Har sett litt etter gjengetapper osv på biltema men er usikker på om jeg bare skal borre et stort nok hull i bunnpanna og sveise et rør som går ut. Finner nok ut av det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Oia, japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Har hørt litt rundt om kring angående priser på lakkering av biler, men er vist jævlig dyrt Tenkte jeg skulle prøve meg på å gjøre det selv når jeg får tid, men veit ikke hvordan utstyr jeg trenger osv. Er litt skeptisk hvor bra det blir siden jeg ikke er noe spessielt til lakkerer, men veit jo hvordan det gjøres. Noen som har tips/ peiling på dette? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Tips: Ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Neei har tenkt mye i det siste. Så når det skal gjøres så er det like greit å få det gjort skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Tips: Ikke gjør det. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Tips: Ikke gjør det. +1 What did I tell you Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Tips: Ikke gjør det. +1 What did I tell you Martin Hehe, tror det kunne blitt bra men tørr ikke ta sjangsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hadde nok ikke blitt særlig bra haha neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha Kan jeg låne elefanten idag forresten? Skulle få tilbake bunnpanna i dag så er bare å sette i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, i morgen Høres bra ut Lyst å komme bortover en tur da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hahah, vi har jo facebook også da Men ja kan jeg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha jaa stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Da er det ikke lenge før motoren kommer i bilen! Fikk tak i et baklokk til en t3 turbo sånn at jeg kan bruke wastegate, siden det ikke var uttak for det på grenrøret. Fikk også tilbake bunnpanna som er ferdig sveisa for oljeretur! Legger ut bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå