martinwenberg Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Må bli no coilovers snart Men gledes til prøvetur! Ja har lyst på coilovers å nye felger! Gleder meg og til prøvetur
tommyheimberg Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Endelig en update her igjenn!;-D. Flere bilder? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
APedersen Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Er ikke helt sikker på Stance|works merke men Det skal være på ser ganske bra ut når du ser den foran Jeg tror han mente at det kanskje ikke passer inn siden bilen ikke er stanced i den forstand
Larsgunnar Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Han skriver jo "har lyst på coilovers og nye felger", regner nesten med han kommer til å kjøre stuk da.
martinwenberg Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Endelig en update her igjenn!;-D. Flere bilder?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, lenge siden forrige update ja. Har noen flere bilder jeg kan laste opp, men er bare av motorrommet da. Skal få gjort noe i nærmeste framtid på bilen
martinwenberg Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Er ikke helt sikker på Stance|works merke men Det skal være på ser ganske bra ut når du ser den foran Jeg tror han mente at det kanskje ikke passer inn siden bilen ikke er stanced i den forstand Joda, men kan jo bare ta 1 ting av gangen Som sakt så blir nok felger og coilovers neste, får bare se hva pengene strekker til.
truckdriver Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Huskelapp til deg: Husk å sjekk hvordan pin på MS jording av trigger går til, så vi kanskje får prøvd litt mer med MSen igjen snart Tror jeg får litt tid til å lete fram loddestasjon denne uka
martinwenberg Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Huskelapp til deg:Husk å sjekk hvordan pin på MS jording av trigger går til, så vi kanskje får prøvd litt mer med MSen igjen snart Tror jeg får litt tid til å lete fram loddestasjon denne uka Du minner meg stadig på det, men glemmer det fort igjen! Har vært kult å fått på MS'en igjen ja, så jeg skal finne ut av det fort!
truckdriver Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Om du ikke husker det nå så blir vel neste skritt en notis i avisa, hehe
martinwenberg Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Om du ikke husker det nå så blir vel neste skritt en notis i avisa, hehe Haha
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Er ikke helt sikker på Stance|works merke men Det skal være på ser ganske bra ut når du ser den foran Jeg tror han mente at det kanskje ikke passer inn siden bilen ikke er stanced i den forstand enig der...
martinwenberg Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg tror han mente at det kanskje ikke passer inn siden bilen ikke er stanced i den forstand enig der... Sjønner hva dere mener, men bilen blir ikke brukt nå og er jo mye som skal gjøres med den. Så stickeren kommer til nytte før bilen kommer på veien. Kom bare over dette, å slapp å kjøpe fra utlandet så var jo like greit
martinwenberg Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Lenge siden update her nå! Bilen står egentlig bare i hagen å venter på å bli ferdig, men skal få gjort litt nå fremover. Motorrommet er lakkert, og motor å gir er på plass. Mangler bare å koble til ledningsnettet, mellomaksel å giroverføring så er den komplett igjen. Leverte salgsmeldingen på bilen for en god stund siden, slik at den står i mitt navn, men får ikke igjen vognkortet før den er eu-godkjent(?!!) Er dette noe nytt dem er kommet med?
martinwenberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Driver å planlegger litt hva jeg kan gjøre med bilen til sommeren. Den skal være ferdig med skilter til september, da jeg får lappen. Motor og gir er nesten komplett, men mangler bare montering nå, så har alt liggende Problemet med monteringen er at jeg må stå ute, å siden det er varierende vær oppe i nord, foretrekker jeg garasje, noe som jeg ikke har. Prøver sterkt å få lånt meg en, da det er dumt at den bare står. For er så lite som skal til før den er ferdig! Har litt planer som er følgende: Utvendig - nye felger, tenker på bbs lignende eller xxr002. - Polering og sette frontfangeren skikkelig på, samt lakkere grill på nytt. - Mulig coilovers, eller senkefjærer. Innvendig - Full vask av interiør - få tak i nytt instrument - få montert høytallere framme - og noe småting. Har noen bilder av hvordan den står nå, bare noen dårlige iphone bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå