Markus E30 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Nam nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 er glass takluke på e28 skjeldent? har sett dette på kun to stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 er glass takluke på e28 skjeldent? har sett dette på kun to stk Ikke for ofte du ser dette nei, helt korrekt... Jeg har til min E28, så da kan du skrive 3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Jeg har 2 luker hjemme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 3 stk hehe pluss to:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 jeg skjønner at jeg må på noen langturer neste år når den nye motoren er på plass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Må snart komme en liten update her nå, Taxibjørn! Håper jo på at dere får til et treff i år, det gleder jeg meg virkelig til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 hvor er dette hen egentlig ? Edit: lese topic navnet er tull ja.. litt trøtt på morran tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 hvor er dette hen egentlig ?Edit: lese topic navnet er tull ja.. litt trøtt på morran tenker jeg Det er Sola, Stavanger.. (ved flyplassen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet September 28, 2023 Forfatter Share Skrevet September 28, 2023 Jeg ser at bildene på denne tråden jeg lagde for 12-år siden har falt i det store photobucket hullet når dem avviklet 😬 Skal se igjennom litt gamle mapper/filer å se om jeg kan få oppdatert orginalposten med bilder fra treffet på E28 Løa igjen ! 😃 mslello, sveigis og KKME30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå