freddalur Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Da har det skjedd en god del, fått montert girkasse, eksos, laget bensinsystem å fått start Til noen bilder: Bakfra: Girkasse montert Bensin system: Kjekt å ha orginal bensintank Plugga igjen servotannstanga Påbegynnt mtech 2 sideskjørt Intriør Her har vi da prikken over i'en Helt færdi motorrom Tok en aldri så liten burnout for stemmningensskyld
Pedi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Begynner jaggumeg å bli endel bra strøkne E30er rundt om i landet nå, grattis! Tenker nivået på E30meet i år blir høyt ser jeg...
e30 tic Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ser meget bra ut Begynner jaggumeg å bli endel bra strøkne E30er rundt om i landet nå, grattis!Tenker nivået på E30meet i år blir høyt ser jeg... Ja mistenker E30'en min blir nedgradert til arbeidsbil etter det treffet der.. stig. reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Er bare å si seg enig med alle andre her. Grom bil mister.. Regner med å se den på ACR i sommer?
Pedi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ja mistenker E30'en min blir nedgradert til arbeidsbil etter det treffet der.. Neppe... Kommer kanskje noen E28er for å holde nivået nede
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ser utrolig bra ut!!! Sparker sikkert godt ifra med m30'en kan jeg tenke meg!
freddalur Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Takk for kommentarer Blir vell ikke noe e30 meet for mindel tror jeg, er Sommerfestivalen i Selbu samme helga å den kan en bare ikke gi slipp på Jævla lei av all snøen nå, vill ut å teste maskineriet litt.....
freddalur Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Takk takk Sliter med kast i et nav også desverre, men håper Jørgen-A får ordnet et nytt et etterhvert her Har også kjøpt meg ei større bensinpumpe, ettersom jeg er usikker på om a1000 pumpa holder til effekten. Så det ble ei Aeromotive Eliminator, håper den gjør jobben sin En sådan Sliter også med å få i meg en mtech 1 bakfanger til e30, så om noen har en så er det bare å rope ut
freddalur Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Blir vell det ganske fort når tørrasfalten viser seg her i Trondheim......
Are. Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Det blir mye lokal tåke på klett og omegn i sommer også skjønner jeg Ser vilt ut
freddalur Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Har hørt rykter om det iår som i fjor ja, hehe Men Politiet har virkelig lagt inn samtlige patruljebiler innom klett virker det som, har aldri sett så mye politi som det er her nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå