BMW E30 325 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Var godnyhet dette:D men må nok heve min for at de skal godta den, hoho. Forøvrig mener jeg å huske de mumlet om 8cm og ikke 11, når jeg ble henvist statensvegvesens hall, rett før e30meet, så noen stasjoner har forhåpentligvis fått det med seg. Siden jeg ikke klarer å holde munn - null problem: Rudskogen - Kr. Sund via oppdal/ sunndalen/ tingvold med godt driv. For de som ikke vet hva det vil si, veiene er ille til tider. Hadde det ikke vært for arb.situasjon hadde jeg brukt min hver dag i "sessongen" fordi det går, jeg er sta, og jeg ser ikke poblemet. Gøy å se at det skjer ting i positiv rettning mtp godkjenning av biler i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 8cm skal nok stemme, de målte min på midten da var den akkurat 8cm og sa det var greit, men sjølvsagt hadde eg ikkje justert etter papirene så min vart ikkje godkjent første gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Norge er det eneste landet jeg kan komme på som regner fjærbytte som ombygging.... Men blir det ikke ellers noe av det samme, TUV papirer slår det meste.......??? Latterlig med denne 11cm, de fleste biler etter 95 har vel neppe mer bakkeklaring orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå