hermanoo90 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 ikke lenge igjen nå! ser bra ut da blir det kanskje cruise cruise før vinteren sammen da`? yepp kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Gjør det noe at bilen ikke er ferdig montert da?Jeg vurderte også det samme, altså å stoppe oppdatering i tråden min etter at den ble lakkert - for så å presentere den i helt ferdig tilstand. Men det var mye mer morro å ta bilder litt etter litt, for trådens helhet. SELV om jeg mer enn gjerne kunne tenkt meg å ha holdt leserene litt på pinebenken, og presentert et ferdig resultat. hehehe, du sier noe der ja.. hmm.. Det som også er tingen er at bilen er 30 min unna med bil fra meg, og har ikke flere bilder, og neste gang jeg skal dit, så er det for å hente bilen, så må nesten bare vente til jeg henter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Lest gjennom tråden din nå, og dette blir gromt! Rusten du har hatt på din, minner meg om min E30. Vil du si hva du måtte ut med i pris for å få den rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Lest gjennom tråden din nå, og dette blir gromt! Rusten du har hatt på din, minner meg om min E30. Vil du si hva du måtte ut med i pris for å få den rustfri? Takker! Vel, jeg har alle kvitteringene for absolutt alt jeg har brukt på denne bilen, jeg har ikke turt å begynne å regne ut summen av de kvitteringe, la oss si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hehe det jeg regna med, og blir vel sånn med meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Hehe det jeg regna med, og blir vel sånn med meg også har du link til ditt prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hehe det jeg regna med, og blir vel sånn med meg også har du link til ditt prosjekt? Jepp! Har stått en stund rolig med mitt prosjekt nå, jeg leter etter en som kunne tenke seg å sveise den opp for meg, siden jeg ikke synes det blir noe bra det jeg gjør selv!. viewtopic.php?t=208757 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 hmm...æsj... Bengalakk / sprayboks i hagen? jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 hmm...æsj... Bengalakk / sprayboks i hagen? jaja... jaja vi alle vet hvor glad du er i E30 wickster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 driver med e30 du og ja lyst på mtech 1 jeg og men er jo nesten umulig og få tak i du får pøse på med bilder når den er ferdig montert da altid gøy og se når en bil er nylakert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Jeg har bilde av wicky i en e30. vurderer å poste det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 fuck u har du ikke sletta den!? bitch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 haha, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Etter alle mine år i "stillhet" på bimmers, vil jeg si at dette bilde er LEGENDARISK, i forhold til hvordan jeg har oppfattet Wicky mtp hva han sier om e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Enig med Ohrvik! Hahaha! Synes vi kan få noen helhetsbilder, Hermanoo! Ser bra ut på teaserene vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå