///Johnsen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Etter erfaring så holder ikke lakkerte lister i lengden. Bruk matt eller blank folie, gjor det på en e39 jeg hadde. Så bilen igjen for en stund siden å d hold som F enda. Ellers har du plastidip, som er en "folie" du sprayer på Rå bil forresten! Regner med du gleder deg som en gris til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Få ut fler bilder! Så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 guess what...volvoen starta idag også... Bitch! Du får ohme sensorene på kassa Hehe min starta heller ikke etter lakk i går bytta sensorene på kassa å full fyrings med en gang:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Bilen startet etter at jeg tok ut fordelerlokk+rotor, sjekka bare, var helt tørt... monterte på, så fyra den opp haha! Var en deilig følelse! Etter erfaring så holder ikke lakkerte lister i lengden. Bruk matt eller blank folie, gjor det på en e39 jeg hadde. Så bilen igjen for en stund siden å d hold som F enda. Ellers har du plastidip, som er en "folie" du sprayer på Rå bil forresten! Regner med du gleder deg som en gris til neste sommer Du sier noe der! En kompis har en kompis av seg som driver med soting av ruter og foliering av biler, så han anbefalte meg å sote rutene hos han, for da kunne han foliere listene mine samtidig! Så tror det blir planen Tusen takk, ja rågleder meg til våren nå Få ut fler bilder! Så bra ut! Takker! Here it goes..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Denne oppdateringen har jeg ventet lenge på....! Endelig var det min tur å ta med meg hjem en rustfri og nylakkert bil! Lykkerusen kan ikke beskrives, og følelsen av nylakkert bil kan kun forståes av andre som har delt følelsen! Bilen skal leveres på vinterlagring om 2 dager =( så er et kort men etterlengtet gjensyn med bilen. Bilen er ikke helt ferdig, fremdeles mye som må gjøres, men alt blir tatt til våren. Planer til våren er å: Foliere listene sote rutene startech (disse har jeg) sorte hella de(disse har jeg) m3 stoff interiør (har ikke baksete) (dette har jeg avtalt meg til) nytt sort taktrekk (holder på med handel med en på bimmers nå) Sommerfelgene og dekka venter på den og , har GS hypertrack eller BBS lm replica som dem også er kjent som. Men nok prating , her er bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Nydelig bil!, perfekt:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Nydelig bil!, perfekt:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Pent! Hvilke felger blir det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Pent! Hvilke felger blir det ? Har 2 sommerdekk til bilen: Banedekk: 17 toms kjedelige alufelger men med Federal 595RS-R semi slicks For cruising blir det foreløpig BBS LM Replica også kjent som GS Hypertrack (17 toms) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Herregud så fin denne har blitt Får ta og skru litt på den iløpet av vinteren så den er klar til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Herregud så fin denne har blitt Får ta og skru litt på den iløpet av vinteren så den er klar til våren! Tusen takk! Skal på vinterlagring i hele vinter langtbortivekkistan, så må nok vente til våren med morroa! Men som Jørgen Lie sa; ''Er kun morroa igjen.'' Må si meg enig. En annen positiv ting er at jeg kan kjøre den i hele neste vår/sommer/høst mens jeg stadig fikser litt og litt på den, istedenfor å ha den levert hos oprettere og kun se bilen i stakkarslig tilstand i ny og ne. Gleder meg til å nyte bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Dette ble rått! Nydelig E30 altså.. Liker videre planer også :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ser snadder ut, tenker feelingen er god ja Og, creds for at du går for, tilnærmet iallefall, original look. Diamantsvart blir aldri feil og alle disse fænsy fargene kan fort gå av moten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 grattis med nylakka bil, tror denne vintern blir lang for din del med nylakka e30 som er vårkåt som faen så har definitivt noe å glede deg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Åhh, se der ja! Nydelig! Men to ting jeg ville tilført på to-do-lista er å lakkere lyktegitter, pluss å kjøpe ny chromegrill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Dette ble rått! Nydelig E30 altså.. Liker videre planer også :) Tusen takk! Ser snadder ut, tenker feelingen er god ja Og, creds for at du går for, tilnærmet iallefall, original look. Diamantsvart blir aldri feil og alle disse fænsy fargene kan fort gå av moten. Takker! Valg av farge var veldig vanskelig, jeg vingla som bare det, men tilslutt stod det imellom vanlig svart eller diamantsvart, og etter å ha sett diamantsvart live, så var det ingen tvil for min egen del. grattis med nylakka bil, tror denne vintern blir lang for din del med nylakka e30 som er vårkåt som faen så har definitivt noe å glede deg til. Tusen takk! nei ikke si sånn a... håper på en kort vinter jeg hehe, jaa gleder meg noe sinnsykt! Åhh, se der ja! Nydelig! Men to ting jeg ville tilført på to-do-lista er å lakkere lyktegitter, pluss å kjøpe ny chromegrill! Takker! De to tingene er egentlig på lista, glemte bare å notere det ned. men ja, definitivt chrome grill, og plastikkdekslene trenger ny lakk for å matche den freshe lakken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå