Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 du må ha en link under signaturen din på ditt e30 prosjekt, da er det lettere å finne din tråd... ! Linken er ikke der fordi det ikke er plass, er så mange "tegn" der i linkene allerede, bare å trykke på profilen min, så er jo alle trådene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 tungvint! men okei følger med på den likevell, så finner den under ''se dine innlegg'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tøff bil Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 tungvint! men okei følger med på den likevell, så finner den under ''se dine innlegg'' Hehe, ja, litt, men hyggelig at du anstrenger deg likevel, da! Ja, den blir jo liggende i listen over de trådene man kommenterer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bruk NAVNET PÅ LINKEN[./url] så får du plass til mye mer. Husk å ta bort . i den siste klemmen, det foran / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bruk NAVNET PÅ LINKEN[./url] så får du plass til mye mer. Husk å ta bort . i den siste klemmen, det foran / Tilogmed JEG har fått til det greiene der... Blir så mye ryddigere signaturer med slik linke-greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bruk NAVNET PÅ LINKEN[./url] så får du plass til mye mer. Husk å ta bort . i den siste klemmen, det foran / takker! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bruk NAVNET PÅ LINKEN[./url] så får du plass til mye mer. Husk å ta bort . i den siste klemmen, det foran / Tilogmed JEG har fått til det greiene der... Blir så mye ryddigere signaturer med slik linke-greier sier du at du er lite datateknisk Pedi? Fikk det til nå jeg og, mye bedre på denne måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bruk NAVNET PÅ LINKEN[./url] så får du plass til mye mer. Husk å ta bort . i den siste klemmen, det foran / Tilogmed JEG har fått til det greiene der... Blir så mye ryddigere signaturer med slik linke-greier sier du at du er lite datateknisk Pedi? Fikk det til nå jeg og, mye bedre på denne måten *Dobbel d'oh!* Fikk det ikke til, og mistet plassen til å ha E39'en min der, så den får heller letes opp?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 BMW E30 325iX Coupé BMW E34 520i BMW E39 523iA BMW E30 320i BMW 520dM F10 2011 Bare trykk "siter" på innlegget mitt og kopier det som er gjort med linkene, så limer du det inn i signaturfeltet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 BMW E30 325iX CoupéBMW E34 520i BMW E39 523iA BMW E30 320i BMW 520dM F10 2011 Bare trykk "siter" på innlegget mitt og kopier det som er gjort med linkene, så limer du det inn i signaturfeltet ditt. Takk, da blir det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 savner bilen, den er på vinterlagring. Gleder meg til å hente den til våren. I mellomtiden vil jeg legge ut deler som skal monteres + deler jeg har kjøpt/skal kjøpe, så får prøve å holde tråden litt i livet selv uten bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Jatakk, hold liv i tråden med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 I dag ringte julen inn på ordentlig. Julaften hos meg nå Fikk dette i posten i dag fra http://www.e30meet.com Gleder meg til E30 meet i 2013! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå