Lars-Nord Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Synes det skulle blitt arrangert en ///Mfest jeg! Eller Alpina-party? hehe.... Fikser det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 ok har sett på etk og fått de klipsa da får jeg se litt nermer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 ok har sett på etk og fått de klipsa da får jeg se litt nermer på det Goodluck mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godtnyttår folkens! Satser på at 2013 blir en sesong med mange gode E30 minner! E30 Kalender fra E30MeetClub er såklart på plass Bare tilt hodet ditt til venstre, så kanskje det knaker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ohoi! Nå vil jeg forsøke å holde livet i denne tråden her, selvom bilen er borte på vinterlagring. Har nå bestilt et sort taktrekk til bilen fra ''Tommyheimberg'' på forumet her, får det til uka regner jeg med. Er det stress å bytte taktrekk? Hva må demonteres for å gjøre det? finnes det noe DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Er det stress å bytte taktrekk? Hva må demonteres for å gjøre det? finnes det noe DIY? Jeg brukte ca 6 måneder på å manne meg opp til å montere det ferdig etter at jeg hang det opp første gang. Brukte 4-5 kvelder på å skjære til/tilpasse driten... Kommer aldri til å gjøre det igjen - men er NÅ happy med det. Det jeg hadde var helt nytt i eske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Ikke noe stress i det hele tatt. Brukte rundt 6 timer inkl. lakking, liming og "strekking" av taktrekket + endel prating. Finne vel DIY på nett, men er ganske lett om du noen gang har tatt taktrekket ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Hmm.... det var 2 helt forskjellige svar.... Hva skal jeg tro om det nå da? Jeg velger å være optimist, og får sikkert med en kompis til å hjelpemeg, er nok en veldig ''dritt'' jobb, men må gjennom det uansett. Taktrekket jeg har nå er revet opp og mangler biter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Altså, jeg hadde kasta e30 og kjøpt meg toyota carina eller no istedet as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ikke noe stress i det hele tatt. Brukte rundt 6 timer inkl. lakking, liming og "strekking" av taktrekket + endel prating. Finne vel DIY på nett, men er ganske lett om du noen gang har tatt taktrekket ned. Men du hadde vel et brukt ett, som hadde alle bretter og utskjæringer på plass? jeg hadde omtrent bare en (helt ny utav eske) svær spisebordsduk for 12 personer som måtte tilpasses på alle måter. takluka var ikke skåret ut engang (selv om jeg kjøpte til bil med takluke per delenummer) Altså, jeg hadde kasta e30 og kjøpt meg toyota carina eller no istedet as... Altså... Dette innlegget passer vel bedre i bullshit-tråden enn i en seriøs prosjekttråd, Wicky? Unødvendig og direkte useriøs kommentar, enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Ikke noe stress i det hele tatt. Brukte rundt 6 timer inkl. lakking, liming og "strekking" av taktrekket + endel prating. Finne vel DIY på nett, men er ganske lett om du noen gang har tatt taktrekket ned. Men du hadde vel et brukt ett, som hadde alle bretter og utskjæringer på plass? jeg hadde omtrent bare en (helt ny utav eske) svær spisebordsduk for 12 personer som måtte tilpasses på alle måter. takluka var ikke skåret ut engang (selv om jeg kjøpte til bil med takluke per delenummer) Altså, jeg hadde kasta e30 og kjøpt meg toyota carina eller no istedet as... Godt å høre, min er brukt så alle utskjæringer osv er på plass. Får håpe at det ikke tar mer enn en dag å fikse ordentlig. @wicky hahaha, gå å legg deg Mister volvo Altså... Dette innlegget passer vel bedre i bullshit-tråden enn i en seriøs prosjekttråd, Wicky? Unødvendig og direkte useriøs kommentar, enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Litt av et talk show det hær måtte nesten leit etter bilda av e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Litt av et talk show det hær måtte nesten leit etter bilda av e30 Hehe, ja er ikke så mange bilder enda, for etter at jeg kjøpte den, så hadde jeg den kun i noen måneder før den ble sendt av gårde til opretter/karosseri firma. Så fra våren av så skal det nesten kun komme bilder! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Gleder meg til du henter den ut og poster bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Da har jeg lest gjennom tråden fra start. Har bare vært innom midtveis tidligere med fargeforslag. Steike Hermanoo, det her er jo knallbra. Når jeg begynte på de første side tenkte jeg, pft.. her er det mye bla bla.. big dreams, less action. Men du har faen meg levert varene!!! Du har lagt ned mye i denne E30'n, greit at rustsveis og lakk er satt bort, men du har brukt mye tid, energi og penger på å skaffe nye deler til bilen. Alt virker som om det er gjort på bakgrunn av en god del research for å finne de rette delene som passer for å få en clean E30. Det har blitt en veldig pen E30 av dette prosjektet. Meget, meget bra dette Hermanoo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå