Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU

hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Grættiiiiiss :D :D :D :D

Tusen takk! :D:D

I dag er dagen!! Lykkerus til tusen!! \:D/ Da er bilen ENDELIG EU godkjent!

Fikk delene i går kveld som jeg monterte på, og ble oppringt kl 09.00 om at jeg kunne komme på etterkontroll kl 10.00

Heiv meg inn i bruksbilen og dro til biltilsynet for å kjøpe prøveskilt, deretter kjørte jeg den til verkstedet.

Var nerver som gikk i en time, så fikk jeg samtalen som bekreftet at den var godkjent.

Så dro jeg til BT og fikk ut skilter. Valgte også full kasko på bilen. :D

Så nå er det bare å cruise dagen og natten lang, og nå har jeg også mulighet til å kjøre til motorsenteret og skru!

Bilder kommer ikveld ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første E30Meet sto bila våres ved siden av hverandre på Schmiedmann! Jeg gikk meg en liten tur og titta på andre biler. Da jeg kom tilbake trodde jeg du romsterte i bilen min, men du var jo selvfølgelig i din egen bil :)

Jeg sier ikke at bilen din var like sliten som min var, men Dæven så fin bilen din har blitt nå! :lol: Gratulerer med skilt! :D:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis. da kan vi ta følge til e30meet hvis jeg får fiksa e30 min før treffet :P

Ja det må du få til, si ifra om du behøver hjelp med noe, vi må ta følge til e30meet :D

Grattttiss skal bli artig å se bilen på motorsenteret eller e30 meet

Takker, kommer på motorsenteret hele neste uke tenker jeg :P

Første E30Meet sto bila våres ved siden av hverandre på Schmiedmann! Jeg gikk meg en liten tur og titta på andre biler. Da jeg kom tilbake trodde jeg du romsterte i bilen min, men du var jo selvfølgelig i din egen bil :)

Jeg sier ikke at bilen din var like sliten som min var, men Dæven så fin bilen din har blitt nå! :lol: Gratulerer med skilt! :D:applause:

:lol: Jeg husker godt tilstanden til bilen, både din og min... Ja er en helt annen bil nå, utenom listene rundt rutene som fortsatt er helt forferdelig! :P

Men tusen takk for fine ord :D

Ble bra med nye lykter å nyrer! Grattis med eu å skilt :D

Ja blei en ny bil med riktige nyrer og nye lykter, og tusen takk, skilter på bil er ubeskrivelig digg :D

Har bare kjørt bilen overalt i dag med en kompis :D Vært ute fra 09.00-22.20 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha dratt på den og på e30meet warm up på gardermoen.... Men har ``dessverre`` vunnet en laksefisketur med jobben på 4 dager til Namsen der alt er inkludert av reise, hotell, mat og aktiviteter og fiskinga såklart :P Men fra og med E30meet og resten av evt. treff som kommer så er jeg med :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...