SpiXi Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 ja hadde vert kult det har planer om det men må bare skrape sammen noe spenn først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Ja har lyst på s50 motor shæl, må bare spare opp penger først og bli ferdig med småtinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 pen e30!! en av de peneste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Tusen takk mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Må få noen flere bilder av skikkelig kvalitet her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Ja har lyst på s50 motor shæl, må bare spare opp penger først og bli ferdig med småtinga M60!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Nei, hold nå denne bilen fri for late V8ere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Må få noen flere bilder av skikkelig kvalitet her . Kommer når listene er lakkerte Nei, hold nå denne bilen fri for late V8ere! Skal S50xx motor i denne , hvis det skal bli motorbytte HJELP Trenger litt hjelp folkens... skal feste taktrekket på bilen og er klar over at det ikke er en så enkel jobb... Jeg har soltak på bilen hvis det betyr noe. Jeg har begynt å feste det litt, og har vært ute med rutene og festa kanten foran, men hva slags lim skal man bruke? Kjøpte spraylim fra biltema, men dette syntes jeg var dårlig? Eller er det jeg som har brukt dårlig fremgangsmåte? Setter pris på svar folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Biltema spraylimet er dårlig...mener å huske jeg kjøpte fra forhandler... (mercedes) og sprayet på MASSE både på taktrekk og taket mens vi (4stk) monterte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Bruk skikkelig lim å sett på klemmer, sånne "tenger" som klemmer får de på biltema la de henge til de er tørka å så sett i ruta:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Tenger er lurt ja.. så må man får kjøpt sånn lim fra bmw foreksempel? Noen som har et lim de anbefaler? Enig wicky...biltema sin sucka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Du må ikke ha bmw lim, kan bruke mye forskjellig, stikk på kid eller en tekstil butikk og hør fks:-), eller wurth, mye billigere enn bmw:-p Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Hmm okei, skal se, takk! =)) Hvis andre har en spsifik lim de anbefaler så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Takker for kommentarer på siden min. Ser ut som du har en veldig pen E30.. Kjekke biler, kunne godt tenkt meg en slik som prosjekt bil en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Takker for kommentarer på siden min. Ser ut som du har en veldig pen E30.. Kjekke biler, kunne godt tenkt meg en slik som prosjekt bil en gang Takk til deg også! =D Ja, E30 er morro! Har vært stille en stund her, Ramadan tar på, og man orker ikke å gjøre særlig med bilen. Men begynte smått i dag. Har startet å lime taktrekket på, og det er en kjeeeeedelig og langsom jobb, men må gjøres! Kjøpte 3M 90 spraylim. Kosta 299 kontra biltemas 49 kroners spraylim, og var verdt det! Planer videre nå er å: montere taktrekket montere hatthylla små detaljer inne i coupèn Sette på tåkelyktene og fikse kabler til dem fikse ledninger til parklyspærene senterkopper til felgene en grundig vask både innvendig og utvendig, kanskje også sende den på en liten shinings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå