tictor Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hei. Har kjøpt den nye typen girkule til min E60, men hvordan i all vide verden får jeg av den gamle?? Er det bare å bruke muskler å dra rett opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Den skal bare være og dra opp ja, men pass på nesa når du trekker, plutslig kommer den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Takk, ut og prøve på nytt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_MHtj2MuV8I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Ikke for å være frekk, men jeg syntes det så litt teit ut. Den typen gir"kule" skal stå helt nede og bare vippes frem og tilbake, nå står den altfor høyt etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Ikke for å være frekk, men jeg syntes det så litt teit ut. Den typen gir"kule" skal stå helt nede og bare vippes frem og tilbake, nå står den altfor høyt etter min mening. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Ser bedre ut i virkeligheten enn på bilde. Ser veldig stor ut på bilde. Men personlig så ble jeg fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36drift316 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 haha nei så jævlig!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå