Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E36 er det vel ikke på Smøla.. Som jeg kommer på ;) Men E46 finnes jo, og E91 har jeg også.. Hadde vært kult og samlet alle 3-seriene ja :) Hehe, goodie.. Da øker sjansene for et besøk 8)

Alpina-front er jo en "original" del til E21, så det ville absolutt ikke bli å råne opp. Den gummispoileren kom vel også orginalt, så heller ikke det vil ødelegge det orginale preget :) Sportstoler er vel ikke noe som vokser på trær, men følg med på ebay, evt finn-torget, så kan det jo hende det dukker opp noen godbiter :)

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet, syntes jeg så deg i ferge køa for ei stund siden i ei deilig stasjonsvogn ja =) men vi må få til et bilde i helga, du vet vel om noen fine spots på smøla også regner jeg med =) men vi må utentvil få til komplett 3 serie bilde engang.

Skrevet

Flott skyss dette! Gratulerer :applause:

Ser ut som tilnærmet samme farge som den siste E21 323i`n jeg hadde. Og til opplysning, det er lov å sette på noen flotte retro hjul uten å ødelegge original-looken :wink:

Skrevet
Slik ser Alpinafelgene ut.

Ja - i 15", men de ble også levert i 13". Walloth und Nesch har fremdeles nye 13", mens 15" er ganske så vanskelige å få tak i.... Personlig synes jeg 13" er for smått på E21 selv om det er originalt fra BMW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...