Jørgen Lie Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 E36 er det vel ikke på Smøla.. Som jeg kommer på Men E46 finnes jo, og E91 har jeg også.. Hadde vært kult og samlet alle 3-seriene ja Hehe, goodie.. Da øker sjansene for et besøk Alpina-front er jo en "original" del til E21, så det ville absolutt ikke bli å råne opp. Den gummispoileren kom vel også orginalt, så heller ikke det vil ødelegge det orginale preget Sportstoler er vel ikke noe som vokser på trær, men følg med på ebay, evt finn-torget, så kan det jo hende det dukker opp noen godbiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Vet, syntes jeg så deg i ferge køa for ei stund siden i ei deilig stasjonsvogn ja =) men vi må få til et bilde i helga, du vet vel om noen fine spots på smøla også regner jeg med =) men vi må utentvil få til komplett 3 serie bilde engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 det var bilen sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Gratulerer med skikkelig bil - den ser skikkelig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Takk for det =) er helt strøken untatt førersetet og blinklysknappen er gåen.. det finnes ikke antydning til rust noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 duuuu? Det er ikke xenon du har montert der vel? ..................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Neinei er nok ikke det, kan hende lysene ser litt forskjellig ut på bildene enn i virkeligheten siden det er mobil kamera bildene er tatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Flott skyss dette! Gratulerer Ser ut som tilnærmet samme farge som den siste E21 323i`n jeg hadde. Og til opplysning, det er lov å sette på noen flotte retro hjul uten å ødelegge original-looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Trodde med en gang du hadde lagt ut bilen for salg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30829115 Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Fin bil ja!!... er det nødblink eller blinklys som er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Utrolig fin bil, du må ta flere og bedre bilder Var denne nettopp tilisalgs? Er foresten ikke Alpina felger, desse kom som ekstrautstyr fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Det stemmer, det. Slik ser Alpinafelgene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Slik ser Alpinafelgene ut. Ja - i 15", men de ble også levert i 13". Walloth und Nesch har fremdeles nye 13", mens 15" er ganske så vanskelige å få tak i.... Personlig synes jeg 13" er for smått på E21 selv om det er originalt fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 13" er for smått, ja. 15" ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Såg ut som en flott bil! Men synes xenon lys blir feil på en slik klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå