Sjøbuse Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 fått en sms i dag angående anonnsen min på finn.no meldingen er sendt fra nr +407 37 21 30 43 meldingen er som følger. Min mann ønsker å kjøpe bilen fra FINN. Vennligst send oss en mail med bilen detaljer og adressen der bilen er plassert på egil4u@live.com jeg ble litt usikker på denne meldingen. først og fremst pga uvanlig langt tlf nr. og hvorfor vil de ha adresen der bilen står parkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 har sjekket opp. +407 finner jeg ikke som noe landskode for tlf. men +40 er romania. virker litt spesielt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Dette er selvfølgelig bullshit. Skriver du gå og sug deg selv så får du sikkert en eller annen automatisk melding til svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Fikk nøyaktig samme melding i dag fra samme nummer. Garantert noe humbug.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 ja. virket rart. info om bilen står jo i anonnsen. så er ikke mye mer og tilføye i en mail. og adressen vil de vel ha for og stjele. men det står jo også på finn. lurer på og svare at all info om bilen står i anonnsen og at bilen står i garasjen på Gunnar Nilsens gate 25, 1607 Fredrikstad, som er adressen til fredrikstad politikammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Merklige greier! Bare svar det du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 lurer på og svare at all info om bilen står i anonnsen og at bilen står i garasjen på Gunnar Nilsens gate 25, 1607 Fredrikstad, som er adressen til fredrikstad politikammer. Den var i grunnen veldig smart Men tror ikke jeg ville sendt mail i det hele tatt. En røper i alle fall mail adresse da, og ikke sikkert en blir fri de så lett senere. Regner med mailadresse ikke er oppgitt hos Finn da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 kan lage meg en ny mailadresse og sende fra jeg. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 har sjekket opp. +407 finner jeg ikke som noe landskode for tlf. men +40 er romania. virker litt spesielt syns jeg. Romania er jo med i eu .Dem bidrer til at alle i europa for det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Det er på tide å trekke seg ut av Schengen samarbeidet, og kreve visum fra alle disse røverlanda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Det er på tide å trekke seg ut av Schengen samarbeidet, og kreve visum fra alle disse røverlanda. EU har akkurat vedtatt at det ikke er fri innreise til Schengenområdet for nettopp rumenere og bulgarere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Søppelfolk hele bunten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Søppelfolk hele bunten! Nei... de er bare fattige og uten reelle fremtidsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Søppelfolk hele bunten! Nei... de er bare fattige og uten reelle fremtidsmuligheter. Ja, det er en litt bedre måte å si det på! Jeg var litt stygg i språket over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Søppelfolk hele bunten! Nei... de er bare fattige og uten reelle fremtidsmuligheter. Ingen er uten reele fremtidsmuligheter. Alle kan lære seg norsk, oppføre seg, og få seg en jobb. Selv om de er vant med å robbe hverandre i det søppellandet de kommer fra betyr ikke det at de MÅ fortsette med det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå