316 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 blir bitte litt lavare når den får satt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Blir nok montert senkeskåler etterhvert. Med de 10mm får jeg "stuket" jeg er ute etter. Meen det må vente litt. Skulle bytte klosser samtidig, men oppdaget at skivene også må byttes. Stor service på bilen er bestilt til neste uke. Så jeg ryker på noen lapper nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Ble vakkert dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Looking nice! Skåler så den blir litt lavere foran nå, så har du kongestuket Oi, forresten! Vi har jo like fjører nå.. Da burde jo høyden være den samme egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Thanks folkens.. Trivelig at dere liker det jeg gjør. Stemmer det Nytern, så skåler må jeg prioritere før jeg tar 4-hjulskontroll. Synes din virker lavere enn min da??? Har en liten oppdatering til på vei i posten. Girmansjett i Performance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Jeg har ikke skåler engang.. Hva synes du om fjørene da? Komfort? Sportslighet? Performance girmansjett blir gromt! Hvaslags kule har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Har bare kjørt til og fra jobb, men er overrasket hvor komfortabel bilen virker. Får se til helga om det blir en kjøretur på litt svingete vei med litt "hurtigkjøring"... Performance girkule og Performance girmansjett. Er i semsket skinn/(alu) både på girkule og mansjett. Legger ut bilde når jeg har byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Ja, seff! Du handla jo performancekule! Kult:D Da gleder jeg meg til bilde! Gøy at du også mener at bilen er komfortabel med ACS. Merka spesielt forskjell bak, før hadde jeg skikkelig ramlelyder og hard fjøring bak. Med ACS ble dette borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Original BMW Performance girkule og girmansjett montert. Før: Nå: Forskjell... Er ikke Alcantara. Er en imitasjon laget av kunststoff, kan minne om microfiber som brukes i møbelbransjen. Veldig slitesterkt etter det jeg forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Noen nyheter her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Nice fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Noen nyheter her nå? Tja, nyheter er det nå hvertfall. Nye bremseskiver er handlet inn, borrede racingskiver. Samtidig som jeg bytter skiver og klosser blir jeg å montere skvettlappene jeg kjøpte inn her tidlig i sommer. I tillegg skal jeg ta bort styretappen til tårnlageret slik at jeg kan justere litt mere camber på framhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Dette liker jeg, fish! Hvordan liker familien at familiebilen plutselig har blitt en krysning mellom cruiser og ræser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hun er såpass bil interessert at jeg nesten kan gjøre hva jeg vil med hennes velsignelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå